فارس دی پی آر گزارشات مالی سایت در جیب شما؛ اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی - فارس دی پی آر

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر شما صاحب یک کسب و کار آنلاین باشید، آگاهی لحظه‌ای از وضعیت سفارشات و تراکنش‌ها، چقدر می‌تواند در روند کاری شما تاثیر گذار باشد؟ آیا مهم است که بدانید تراکنش سفارشی در درگاه پرداخت اینترنتی شما به مشکل خورده و به تبع آن یک سفارش با مبلغ بالا را از دست داده اید؟

البته که این موضوع بسیار بیشتر از آنچه فکرش را کنید اهمیت دارد. زیرا افزایش نرخ فروش شما وابسته به افزایش نرخ تراکنش‌های موفق درگاه پرداخت سایت خواهد بود.

سبک کاری صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی مانند کارمندان نیست که ۸ ساعت متوالی پای سیستم و در یک تایم مشخص کاری وظایف مربوط به شغل خود را انجام دهند و پس از آن، دیگر وظیفه بخصوصی نداشته باشند.

اتفاقاً زمانی که شما فروشگاه اینترنتی دارید، مهم است که به صورت لحظه‌ای از وضعیت تراکنش‌ها و گزارشات مالی خود آگاهی داشته باشید. چراکه رشد و اعتبار شما وابسته به همیشه در دسترس و آنلاین بودن و ایجاد تجربه کاربری مطلوب برای مشتریان‌تان است.

در این شرایط، احتمالاً با توجه به اندازه کسب و کار، خودتان، کارمند یا تیم مربوطه ناچارید مدام چشم به سایت و گزارشات تراکنش‌های خود داشته باشید تا اتفاق مهمی را از دست ندهید!

یعنی در مسافرت، در میهمانی، زمانی که به دلیل اتفاق ناگواری دچار گرفتاری شده اید و هر زمان دیگری که به هر دلیلی امکان مانیتورکردن وضعیت مالی، از طریق کامپیوتر و لپ تاپ وجود نداشته باشد.

به نظر خوب نمی‌رسد!

اما با توجه به پیشرفت علم و فناوری و کاربری بیشتر گوشی‌های هوشمند در بین افراد، می‌توانید راه ساده‌تری را برای این شرایط خاص انتخاب کنید.

همچنین دیگر مجبور نباشید در تعطیلات، مرخصی‌ها و هر زمان غیرکاری، پنل کاربری خود را از طریق سیستم به طور مداوم رصد کنید.

اپلیکیشن درگاه پرداخت این امکان را ایجاد می‌کند که به سادگی هر کجا که هستید دست‌تان را در جیب‌تان ببرید، گوشی را درآورده، در عرض ۵ دقیقه اوضاع را چک کنید و تمام!

گزارشات مالی سایت در جیب شما؛ اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت استفاده از اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی

از فاکتورهای مهمی که در انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت اهمیت بسیار زیادی دارد این است که درگاه پرداخت شما مجهز به یک اپلیکیشن کاربرپسند و بدون نقص باشد.

یک اپلیکیشن حرفه‌ای و مجهز این امکان را به وجود می‌آورد که شما بتوانید در هر زمان و مکانی به کیف پول خود، کانال‌های مختلف گزارش‌گیری و تیم پشتیبانی‌تان دسترسی داشته باشید و از راه دور کسب و کارتان را مدیریت نمایید.

مدیریت کیف پول:

زیبال، به عنوان پرداخت یار اصلی بانک مرکزی ضمن ارائه درگاه پرداخت اینترنتی سریع و امن به صاحبان کسب و کار، با طراحی اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی، این امکان را فراهم کرده است که کاربران به راحتی بتوانند وضعیت تراکنش‌ها، پرداخت‌ها، واریزی‌ها و سایر گزارشات مالی خود را در قسمت کیف پول مشاهده و مدیریت کنند.

کانال‌های گزارش گیری:

در مدیریت اکثر کسب و کارها به خصوص آن‌هایی که گردش مالی و تراکنش‌های زیادی دارند، آگاهی از وضعیت مالی کسب و کار تقریباً حیاتی است. به همین علت منطقی است که کانال‌های مختلفی برای گزارش‌گیری تعریف شود.

زیبال با ارائه اپلیکیشن، بات تلگرام، پیامک، ایمیل، تیکت و … سعی کرده از تمام کانال‌های موجود جهت آگاهی رسانی از وضعیت مالی استفاده کند تا اگر به هر دلیلی اختلالی در یکی از این کانال‌ها به وجود آمد، کانال دیگر، گزارش وضعیت را به اطلاع صاحبان کسب و کار رسانده باشد.

مدیریت تیم پشتیبانی:

تصور کنید در یک نقطه از ایران قرار گرفتید که جز گوشی موبایل، هیچ وسیله دیگری جهت دسترسی به اینترنت ندارید. طبیعتاً در سایت شما همزمان ثبت سفارش و پرداخت صورت می‌گیرد.

در چنین شرایطی، شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن درگاه پرداخت زیبال، به راحتی در هر لحظه، از وضعیت تراکنش‌ها، فرآیند پرداخت مشتری و اعلان‌ها و گزارشات درگاه خود آگاهی پیدا کنید.

اپلیکیشن زیبال همچنین این امکان را ایجاد کرده است که در صورت لزوم بتوانید به سادگی در سریع‌ترین زمان ممکن، با پشتیبانان خود در ارتباط بوده و از راه دور کسب و کارتان را مدیریت کنید.

محیط اپلیکیشن درگاه پرداخت زیبال به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی شده است تا شما بتوانید به راحتی به تمام قسمت‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

گزارشات مالی سایت در جیب شما؛ اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی

پرداخت یار زیبال با ارائه درگاه پرداخت اینترنتی واسط، به همراه سرویس‌های پرداختی ویژه و کاربردی برای کسب و کارها، شرایطی را ایجاد کرده است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ بدون نگرانی از بابت چالش‌های پرداختی به سمت رشد و توسعه حرکت کنند.

شما نیز می‌توانید به مدت ۴۵ روز درگاه پرداخت اینترنتی زیبال را تست کرده و از امکانات اپلیکیشن آن بهره ببرید و در صورت رضایت از درگاه پرداخت و سرویس‌های رایگانی که همراه آن ارائه شده است، ثبت نام خود را قطعی نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 309 views بار دسته بندی : بازار تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.