فارس دی پی آر آموزش پیدا کردن نزدیک ترین ATM روی نقشه گوگل مپ - فارس دی پی آر

نقشه های آنلاین مانند Google Maps ? ویژگی های مختلفی را برای ما فراهم می کنند. یکی از ویژگی های کاربردی، یافتن سرویس های نزدیک به ما است. به طور مثال در گوگل مپ می توان ایستگاه های اتوبوس، مترو، رستوران و.. را مشاهده کرد. اما در مواقعی نیاز به یافتن دستگاه ATM داریم. شما می توانید از گوگل مپ نیز برای یافتن دستگاه های ATM به سادگی استفاده کنید. امروز در رهنامه نحوه پیدا کردن نزدیک ترین ATM روی نقشه گوگل مپ را به شما آموزش می دهیم.

دستگاه‌های خودپرداز نزدیک من کجاست؟

How to Use Google Maps to Find Nearby ATMs

فرض کنید که در حال خرید هستید یا در منظقه ای خاص در حال انجام کاری هستید. برای انجام کار خود نیاز به مراجعه به دستگاه عابربانک دارید اما چگونه بتوانیم نزدیک ترین ATM به خود را پیدا کنیم؟ یکی از راه ها سرچ کلمه Nearby ATM در گوگل است. اما راه ساده دیگری هم وجود دارد که آن استفاده از برنامه گوگل مپ در گوشی است. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

نحوه پیداکردن ATM نزدیک با گوگل مپ

قبل از هر کاری برای یافتن نزدیکترین ATM بانک پاسارگاد و.. باید برنامه Google Maps را در گوشی خود بروز کنید. برای این کار می توانید از گوگل پلی استور استفاده کنید.

پس از آپدیت کردن، برنامه را در گوشی خود باز کنید.

در بالای برنامه مکان های خاص نزدیک به خود را می توانید پیدا کنید. برای پیدا کردن ATM روی More تپ کنید.

حال لیست سرویس های موجود را مشاهده می کنید. برای پیدا کردن نزدیک ترین ATM روی ATMs تپ کنید.

عابر بانک های نزدیک به خود را مشاهده می کنید. پس از انتخاب دستگاه مورد نظر، با انتخاب Direction گوگل مپ به آنجا مسیریابی می کند.

همچنین اگر قصد ذخیره مسیر دسترسی به عابربانک را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ذخیره ، علامت گذاری و ایجاد مسیر دلخواه در گوگل مپ را هم مطالعه نمایید.

پیدا کردن دستگاه‌های خودپرداز نزدیک من با نسخه وب گوگل مپ

فرایند یافتن نزدیکترین ATM بانک ملی و.. را می توان با نسخه وب یافتن ATM نزدیک با گوگل مپ نیز انجام داد. در این سرویس حتی می توان عابربانک ها را هم به تفکیک بانک های مختلف در نقشه مشاهده کرد.

در پایان نیز برای این که در عابر بانک دچار سو قصد قرار نگیرید، مطالعه مطلب ۴ روش خطرناک دزدی اطلاعات و کلاهبرداری در عابر بانک ها ( ATM ) را هم فراموش نکنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.