فارس دی پی آر اجرای نمایش «تن‌ها» با حضور فرهاد قائمیان آغاز شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، اجرای عمومی نمایش «تن ها» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی روز دوشنبه هفتم تیر ماه با حضور ابراهیم گله دارزاده رئیس تئاتر شهر و فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در تالار سایه این مجموعه آغاز شد.

فرهاد قائمیان پس از تماشای این نمایش گفت: امشب یک تئاتر خوب دیدم و از این بابت خوشحالم. البته من آثار علیرضا معروفی را به عنوان نویسنده و کارگردان از سال‌ها قبل دیده‌ام و می‌شناسم، معروفی در نمایش «شکم» یک جهش بزرگ داشت و امشب در «تن‌ها» نشان داد که به شیوه اجرایی خاص خودش در نمایش رسیده است. ضمن اینکه نوع نگاه معروفی به دفاع مقدس و روایتش خلاقانه و بدون شعار است.

وی با قدردانی از توانمندی بازیگران این اثر نمایشی افزود: این اجرای بی‌نقص نشان از تلاش بسیار در مسیر درست دارد که با خلاقیت کارگردان به شیوه‌ای جذاب، نمایشی شده است.

قائمیان تصریح کرد: تئاتر ما نیازمند هنرمندان جوان و تازه نفس است و گروه نمایش «تن ها» یکی از مجموعه های تازه نفس تئاتر ماست که از استان البرز اجرای خود را در تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار داده اند. من معتقدم مسئولان باید به هنرمندان شهرستان‌ها که با حداقل امکانات فعالیت و تلاش می‌کنند، توجه ویژه داشته باشند. استعدادهایی که با هدایت درست و آموزش صحیح می‌توانند شکوفا شده و آینده تئاتر کشور را بسازند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر گفت: خیلی خوب است که در مجموعه‌ای مثل تئاتر شهر به این گروه امکان اجرا و کسب تجربه‌ای ارزشمند داده شده است. امیدوارم امکانی مهیا شود که هنرمندان فعال همه‌ شهرستان‌ها بتوانند هم برای اجرا به تهران بیایند و هم در شهر خودشان سالنی استاندارد داشته باشند تا با اجراهایی تائیرگذار، تئاتر را در شهرشان رونق بدهند و برای سایر جوانان هنرمند نیز ایجاد انگیزه کنند.

نمایش «تن ها» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی و بازی (به ترتیب حروف الفبا) فرزاد تجلی، امیررضا حشمی پور، محمدجواد حشمی پور، امیر ارسلان خالویی، فردین شاه حسینی، هادی شیخ الاسلامی، حسین عارف، آرمان میرزایی، حامد نساج بخارایی و محمد نیازی هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۸:۴۵ در تالار سایه تئاتر شهر میزبان تماشاگران خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : هنر تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها