فارس دی پی آر انتخابات دور دوم مجمع نمایندگان کرمان ۳ ماه به تعویق افتاد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، شهباز حسن پور صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک بودن به زمان تحلیف رئیس جمهور و نیز انتخاب و رأی اعتماد به وزرای دولت، اجلاسیه اول مجمع نمایندگان برای سه ماه تمدید و پس از آن انتخابات مجمع نمایندگان استان برای دور دوم برگزار خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: خوشبختانه موضوع انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب رئیس جمهور اصلح که مورد تأیید مجمع نمایندگان استان نیز قرار داشت، به اتمام رسید.

وی ادامه داد: با عنایت به تغییر و تحولات دولت در خصوص انتخاب رئیس جمهور و نزدیک بودن زمان مراسم تحلیف رئیس جمهور و نیز با عنایت به در پیش بودن رأی اعتماد وزرا در مجلس شورای اسلامی، با تصویب اکثریت نمایندگان استان، انتخابات مجمع نمایندگان برای سال دوم، به مدت سه ماه به تعویق افتاد که پس از این مدت با همدلی و همراهی نمایندگان، انتخابات مجمع برگزار شود.

حسن پور ادامه داد: با توجه به مصوبه نمایندگان مبنی بر تمدید سه ماهه اجلاسیه اول مجمع استان کرمان، مصوب شد هیئت رئیسه مجمع، آئین نامه اجرایی مربوط به شرح وظایف، اقدامات و برنامه‌های آتی مجمع نمایندگان را در طول این سه ماه تنظیم و به تصویب برساند.

وی بیان کرد: امیدواریم با محوریت ولی فقیه، استاندار و سایر مسئولین، و با استفاده از نیروهای ارزشی و ولایی در استان، ضمن همراهی مجمع نمایندگان اقدامات ارزشمندی در طول سالهای آتی در استان داشته باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها