فارس دی پی آر ایران میزبان مسابقات کشتی ارتش‌های جهان است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سردار محمد شرفی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، توسعه ورزش‌های همگانی و ورزش‌های قهرمانی را از راهبردهای کلان در نیروهای مسلح دانست و گفت: یکی از سیاست‌ها و راهبردهای کلان نیروهای مسلح توسعه ورزش‌های همگانی و ورزش قهرمانی است.

وی با بیان اینکه سلامت جسم و روح در نیروهای مسلح به عنوان نیروهای ارزشمند مدافع هر کشور بسیار حائز اهمیت است، افزود: پرداختن به ورزش عمومی و همگانی و بالا بردن توان جسمی و روحی کارکنان باعث افزایش قدرت و توان عملیاتی سازمان برای انجام مأموریت‌های محوله خواهد شد.

رئیس هیئت‌های ورزشی ناجا، تصریح کرد: سیاست گذاری‌های نیروهای مسلح بر این است تا تمام رشته‌های ورزشی در نیروهای مسلح گنجانده شود، بنابراین همه رده‌های ناجا مکلف هستند تا نسبت به تربیت جوانانی هم از نظر آمادگی جسمانی و هم از نظر قهرمانی در نیرو اهتمام ورزند.

سردار شرفی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی ارتش‌های جهان که از ۲۸ آبان ماه امسال در کشور عزیزمان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که به مدت یک هفته و در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد، تیم‌ها و نفرات برتر جهان در این دوره مشخص خواهند شد.

این مقام انتظامی یکی از اهداف سفر خود به این استان را نظارت بر روند آمادگی تیم‌های انتخابی شرکت کننده در مسابقات قهرمانی سیزم که در این استان در حال برگزاری است، برشمرد و گفت: در این مسابقات انتخابی تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع مشارکت دارند.

وی با ابراز امیدواری از روند آماده سازی تیم‌های شرکت کننده در این اردو از مدیریت بسیار خوب فرمانده انتظامی استان و سایر دست‌اندرکاران برگزاری آن قدردانی کرد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه استان مازندران سهم بسزایی در ورزش‌های قهرمانی خصوصاً کشتی دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت قوی، انسجام، برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و حمایت‌های مردمی از مهمترین نکات بارز انتخاب استان مازندران برای برگزاری این مسابقات بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه با قدردانی از تلاش‌ها و اهتمام ویژه فرماندهی و کارکنان انتظامی استان به ورزش‌های همگانی بر حفظ و بالا بردن سلامت جسمی و روحی فردی در کارکنان تاکید کرد و گفت: برخورداری از منابع انسانی با نشاط، سالم و پای کار پویایی سازمان را در پی خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها