فارس دی پی آر تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر با سرعت ادامه دارد - فارس دی پی آر

عبدالمحمد خواجه‌ئیان در گفت‌وگو با فارس دی پی آر اظهار داشت: ۴۲ هزار و ۷۱ نفر در استان بوشهر تا دیروز واکسن کووید ۱۹ دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۶۰ نفر تا الان هر دو دوز را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بقیه افرادی که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند نیز با فرا رسیدن زمان دریافت دوز دوم حتماً با آنها برای دریافت دوز دوم واکسن تماس گرفته می‌شود.

خواجه‌ئیان با تأکید بر اینکه روند ایمن‌سازی نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر با سرعت ادامه دارد اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری که انجام شد توانستیم سهمیه خوبی از واکسن کرونا را برای استان بوشهر دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده واکسیناسیون گروه‌های سنی اولویت‌دار بر اساس سند ملی واکسیناسیون را شروع خواهیم کرد تصریح کرد: از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رسانه‌ها زمان دقیق برای واکسیناسیون گروه‌های جدید اعلام می‌شود و ضمناً با گروه‌های هدف نیز تماس گرفته می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه خواهشمندیم فعلاً گروه‌های سنی زیر ۷۰ سال برای دریافت واکسن مراجعه نکنند گفت: در حال حاضر تمام افرادی که بالای ۷۰ سال هستند اگر جامانده باشند واکسن نوبت اول را دریافت خواهند کرد و اگر واکسن نوبت اول را دریافت کرده‌اند، واکسیناسیون نوبت دوم آنها در حال انجام است.

خواجه‌ئیان افزود: با سهمیه واکسنی که امروز از وزارت بهداشت دریافت می‌کنیم پوشش واکسیناسیون گروه‌های سنی اولویت‌دار بر اساس سند ملی واکسیناسیون را در استان بوشهر به زودی تکمیل خواهیم کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: قطعاً واکسیناسیون به‌تنهایی نمی‌تواند از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کند و حتماً برای مکمل واکسن برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باید پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم رعایت بشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 383 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها