فارس دی پی آر حقوق بشر آمریکایی بر پایه غارتگری و استعمار بنا شده است - فارس دی پی آر

حجت الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با فارس دی پی آر با اشاره به رخ دادهای جهان معاصر عنوان کرد: آمریکا امروز به عنوان عامل بر هم زدن نظم در کشورهای جهان شناخته می‌شود، کشوری که با در اختیار قرار گرفتن تکنولوژی نرم افزاری درصدد تبدیل سلطه استعماری فیزیکی خود به استعمار فکری و استثمار کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ایالت متحده آمریکا هم سابقه استعمارگری فیزیکی دارد هم اینکه در دهه‌های اخیر بالاخص در پایان قرن بیستم با استفاده از قدرت نرم افزاری که داشته سعی کرده شریان‌های مهم اقتصادی و سیاسی و فکری کشورهای مختلف را در دست بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این رویه و روندی ایالت متحده، باعث شده که این کشور به عنوان محور شرارت و محور ظلم در جهان معاصر شناخته شود.

عباسی گفت: هر جا که ایالت متحده با اسم دموکراسی و حقوق بشر وارد شده است برای ملت‌های آن کشورها چیزی جز قتل، غارت، ناامنی، استعمار و عدم تثبیت نظام سیاسی را به ارمغان نیاورده است.

وی ادامه داد: امروز ایالت متحده در کشورهای مختلف در قلب اروپا نیروی نظامی مستقر دارد، امروز آمریکایی‌ها در ژاپن نیروی مستقر دارند و در کشورهای منطقه غرب آسیا پایگاه‌های متعدد و متنوعی دارند هر کدام از این پایگاه‌ها به صورت بالفعل محل برنامه ریزی برای به یغما بردن منابع و امکانات یک یا چند ملت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و در تحولات مختلفی که در اطراف جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد، حضور فعالی دارد و منافع نظام استکباری ایجاب می‌کند که اجازه ندهد منطقه غرب آسیا روی آرامش ببیند.

عباسی در پایان بیان کرد: آمریکا سعی می‌کند سازمان‌های بین المللی را با طراحی‌های مختلف در دست بگیرد یا با اعمال نفوذی که دارد معادلات جهانی را به نفع خود رقم بزند؛ به همین لحاظ امیدواریم جبهه مقاومت در عرصه مواجه با ایالت متحده با تدابیری هوشمندانه مانع زیاده خواهی‌های ایالت متحده شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها