فارس دی پی آر خاصیت سقف کشسان چیست؟ - فارس دی پی آر

سقف کشسان یک انتخاب بی‌نظیر برای تمام کسانیست که سلایق خاص دارند و از طرح‌های تکراری فراری هستند. سقف کشسان طرح و نمای بسیار جذابی دارد و معمولا در خانه‌های بسیار جذاب و زیبا، مراکز خرید بسیار معروف و رستوران‌های مطرح هر شهری یافت می‌شود. چرا که این نوع سقف مدرن و امروزی، هرگز تکراری نمی‌شود و از مد نمی‌افتد. چرا که یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌هاییست که اکثرا در طراحی فضاهای داخلی استفاده می‌شود. طرح‌های بسیار متنوعی روی سقف کشسان قابل چاپ بوده و نورپردازی آن نمای بسیار بی‌بدیلی را خلق می‌کند.

سقف کشسان، طول عمر بالا

علاوه بر زیبایی بی‌پایان و بی حد و مرز سقف کشسان می‌توان به عمر بالای آن اشاره کرد. با این که شاید به ظاهر چنین سقف نازکی که به راحتی کش می‌آید آنچنان عمر بالایی نداشته باشد، اما اگر به شما بگوییم که این سقف تا ۵۰ سال عمر دارد حتما تعجب خواهید کرد. بله ۵۰ سال! یعنی نیم قرن عمر برای استفاده‌های ایده‌آل و تضمین برای طولانی بودن یک حس بسیار لذت بخش. سقف کشسان زیبایی تکرار نشدنی به فضای داخلی شما می‌بخشد. مهم نیست که در چه فضایی از آن استفاده کنید، مهم این است که هر کسی حتی خودتان با تماشای آن یاد بهترین خاطرات زندگی‌تان خواهید افتاد.

شاید هم دقایق طولانی خیره به سقف شده و منظره تماشایی آن شما را با خود به یاد بهترین رویاهایتان بیندازد. این به خاطر کیفیت در چاپ بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین طرح‌هاییست که در سقف کشسان انجام می‌شود. در چاپ سقف کشسان از بهترین و باکیفیت‌ترین رنگ‌ها استفاده می‌شود. به همین دلیل هم طرح‌هایی که روی آن چاپ می‌شوند بسیار واقع‌گرایانه و جذاب هستند. نورپردازی حرفه‌ای که کارشناسان سقف کشسان در آن راه‌اندازی می‌کنند باعث می‌شود زیبایی سقف کشسان چند برابر شده و همه را محو خودش کند. داشتن سقف کشسان در هر مکانی تاثیر بسزایی روی روحیه‌ی افرادی که در آن جا به طور مداوم حضور دارند می‌گذارد. حتی ممکن است روی خلق و خوی افراد هم تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد.

سقف کشسان، قابل انتقال

شاید با خودتان چنین فکر کنید هزینه کردن حتی برای زیباترین سقف دنیا، تنها به خاطر یک بار مصرف بودنش ارزشی ندارد. این در حالیست که سقف کشسان را می‌توانید با خودتان، هر جایی که دوست داشتید ببرید. یعنی اگر روزی قصد نقل مکان کردن و یا تغییر محل کار و دفتر کاریتان داشتید، می‌توانید به راحتی سقف کشسان را با خودتان به جای جدیدتان ببرید و هیچ گونه نگرانی از بابت نصب مجدد و دوباره آن نداشته باشید. چرا که سقف کشسان همان کیفیت اولیه خودش را مجددا حفظ خواهد کرد و هیچ گونه تغییری در ظاهر و نمای خارق‌العاده‌اش پیدا نخواهد کرد.

البته ناگفته نماند که باید حتما در مورد ابعاد سقف جدیدی که می‌خواهید آن را مجددا نصب کنید هم دقت لازم را داشته باشید. برای مثال اگر سالن پذیرایی جدیدتان ابعاد متفاوتی با خانه قبلی‌تان داشته باشد مجبور خواهید شد آن را در جایی دیگر که ابعاد تقریبی یکسانی دارد نصب کنید. اما مهم‌ترین چیزی که برای اکثر افراد اهمیت بسزایی دارد این است که این سقف را می‌توان با خود به هر جا حمل کرد و آن را مجددا در محلی جدید نصب کرد. بیشتر افراد قبل از نقل مکان کردنشان فضای داخلی محل جدیدشان را به خوبی بررسی می‌کنند تا اندازه سقفشان کاملا اندازه سقف کشسانشان باشد.

https://b2n.ir/keshsansaghf

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 16 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.