فارس دی پی آر خدمت به محرومان سنگر دفاع در جنگ اقتصادی است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در نشست با کارکنان کمیته امداد اداره قزوین بیان کرد: کار در کمیته امداد امام خمینی (ره) متفاوت با سایر دستگاه‌ها است چراکه در دستگاه‌های مختلف موضوع خدمت به عموم مردم مطرح است ولی در کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محروم‌ترین مردم مورد توجه است.

وی ادامه داد: تفاوتی در اصل خدمت نیست؛ مردم چه محروم و چه غیر محروم باید مورد تکریم قرار گرفته و در خدمت به آنها کوتاهی نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: ولی خدمت به محرومان هم خدمت به خود آنهاست و هم خدمت به همه مردم، چراکه همه مردم عضو یک پیکره و ملت هستند و بر این اساس لازم است خدمت به نیازمندان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در خدمت به مردم خستگی و خمودگی معنایی ندارد و باید این خصایص را از خود دور کرد بلکه انتظار می‌رود امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) پر انرژی در عرصه خدمت ظاهر شوند و این انرژی مثبت را به دیگران هم بدهند تا در فضایی با نشاط خدمات خود را ارائه کنیم.

حق گویان عنوان کرد: همیشه باید آماده خدمت باشیم و دغدغه نیازمندان را داشته باشیم چرا که امروز خدمت به محرومان یکی از سنگرهای دفاع در جنگ اقتصادی با دشمن است.

وی توضیح داد: امروز عرصه دفاع از کشور و مردم حضور پرقدرت، با انگیزه، جهادی و مومنانه در جنگ اقتصادی است تا اجازه ندهیم سفره مردم و به خصوص نیازمندان کوچک‌تر شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم تنها در کار اقتصادی و کمک معیشتی خلاصه نمی‌شود بلکه ارتقای فرهنگی نیز به حول قوه الهی در دستور کار است چراکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی جنگ روانی را نیز هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز باید موانع اقتصادی و فرهنگی مقابل ارتقای زندگی مردم را برداریم و بستری را فراهم کنیم که مددجوی تحت حمایت با استفاده از خلاقیت و توانایی خویش توانمند شده و زندگی عزتمندانه را برای خود رقم بزند.

حق گویان گفت: تلاش برای مردمی کردن خدمت رسانی به نیازمندان باید بیشتر شود و دستاوردهای فعلی قانع نباشیم بلکه باید با ظرفیت سازی مشارکت‌های مردمی بستر رشد خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در ارائه خدمات کوتاهی کنیم و قصوری صورت بگیرد نتیجه آن را خواهیم دید از این رو باید مراقب باشیم که برای جامعه هدف چه خدماتی را ارائه می‌کنیم و این خدمات به چه میزان در زندگی آنها تأثیرگذار است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: در چارچوب اداری نمی‌توان به اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) دست یافت بلکه لازم است دغدغه مندی برای محرومان داشته باشیم و در یک کلام خدمت به محرومان روحیه و کار جهادی می‌خواهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها