فارس دی پی آر راهنمای تغییر سایز آیکون و نام برنامه اندروید  - فارس دی پی آر

مهم نیست که صفحه نمایش در تلفن ها و تبلت های ما چقدر خوب است، اگر صفحه گوشی یا تبلت شما پر از آیکون برنامه های ⏺️ مختلف باشد، یا بینایی شما ضعیف باشد ممکن است بخواهید سایز این آیکون ها را عوض کنید، از این رو در این پست به آموزش ۷ روش تغییر سایز آیکون و نام برنامه اندروید خواهیم پرداخت، پس با رهنامه همراه باشید.

دانلود برنامه تغییر سایز آیکون و اسم برنامه های اندروید

How To Change The Icon Size On Your Android Phone

پیش از این در رهنامه آموزش ۴ روش دسته بندی حرفه ای برنامه های اندروید و معرفی۱۴ تا از بهترین لانچر و شبیه ساز های محیط آیفون iOS در اندروید را برای شما قرار دادیم. در این پست نیز به آموزش تغییر سایز آیکون و اسم برنامه های اندروید خواهیم پرداخت.

بدون شک اندروید در حال حاضر محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است. در مقایسه با هر سیستم عامل موبایل دیگر، Android ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در موبایل های اندروید همه چیز در مورد شخصی سازی است، اما بسیاری از دستگاه ها اندروید هنوز اندازه آیکون های ثابت دارند. بنابراین شما دنبال راهکاری هستید تا با تغییر سایز نام و آیکون برنامه اندروید آن را برای خود بهینه کنید.

تغییر سایز آیکون اندروید با استفاده از لانچر اندروید خالص

کسانی که تجربه استفاده از Stock Android بر روی گوشی خود را دارند از ویژگی های این نرم افزار تغییر سایز آیکون اندروید برای افزایش اندازه آیکون ها برخوردار هستند. این کار روی هر موبایل و گوشی تلفن و همچنین بسیاری از گوشی های شخص ثالث که UI رسمی Google در آن اجرا شده است، کار خواهد کرد.

به سادگی به تنظیمات خود بروید ، “Display” را انتخاب کنید، “Advance” را بزنید و روی “Display size” ضربه بزنید. از اینجا می توانید نمادها را بزرگتر یا کوچکتر از آنچه معمولاً هستند، انتخاب کنید. تنها مشکلی که در این گزینه وجود دارد این است که نه تنها آیکون ها را تغییر می دهد بلکه سایر موارد موجود در تلفن از جمله متن و سایر عناصر صفحه را نیز تغییر می دهد.

کسانی که از این راه حل راضی نیستند گزینه های دیگری دارند پس با رهنامه همراه باشد.

تغییر سایز اسم و آیکون برنامه های اندروید به وسیله لانچرها

تعداد زیادی از لانچر های شخص ثالث امکان تغییر اندازه آیکون ها و همچنین طرح بندی های شبکه و موارد دیگر را ممکن می سازند. در اینجا چند لانچر معروف برای کسانی که می خواهند کنترل بیشتری بر روی ایکون های خود داشته باشند (و به طور کلی UI) توصیه می کنیم.

Nova Launcher ،Apex Launcher، GO Launcher، POCO Launcher، Microsoft Launcher

در لیست بالا شما می توانید این لانچر هارا دانلود و از آن ها استفاده کنید.

تغییر سایز آیکون در اندروید در گوشی های سامسونگ با TouchWiz

اگر صاحب گوشی هوشمند اندرویدی سامسونگ هستید ، این شرکت آن را با رابط کاربری TouchWiz UI مخصوص خود ارائه می دهد. از جمله موارد دیگر ، این قابلیت  به این موبایل ها امکان می دهد اندازه آیکون های خود را بدون استفاده از لانچر شخص ثالث تغییر دهند.

اگر می خواهید این تغییر را در تلفن سامسونگ خود ایجاد کنید، کافی است یک فضای خالی را روی صفحه اصلی لمس کرده و نگه دارید، و سپس بر روی نماد تنظیمات صفحه اصلی ضربه بزنید. شما باید دو انتخاب صفحه اصلی و صفحه نمایش برنامه ها را ببینید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.