فارس دی پی آر راه‌یابی ۲ انیمیشن به بخش مسابقه جشنواره «نوام» بوسنی - فارس دی پی آر

به‌گزارش فارس دی پی آر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انیمیشن‌های «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» و «قدم یازدهم» به بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام (Neum) کشور بوسنی و هرزگوین راه یافت.

این ۲ فیلم پویانمایی تولید سال ۲۰۲۰ امور سینمایی کانون، قرار است ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ برابر با ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ همراه با ۱۲ فیلم از کشورهای آرژانتین، استونی، برزیل، آمریکا، مراکش، انگلیس، مالزی و لبنان در بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره انیمیشن «نوام» به نمایش درآید.

پویانمایی ۸ دقیقه‌ای «بادهای پاییزی، بادهای بهاری، دو کبوتر» به کارگردانی صادق جوادی بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ساخته شده است.

همچنین انیمیشن ۱۰ دقیقه و ۵۰ ثانیه‌ای «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر اساس کتابی با همین نام نوشته زنده‌یاد سوسن طاقدیس، با تکنیک کات‌اوت ساخته شده است.

جشنواره انیمیشن «نوام» (Neum) در زمینه تبلیغ و تشویق جوانان به ساخت فیلم انیمیشن و با هدف توسعه صنعت فیلمسازی و اشاعه این فرهنگ از طریق برگزاری نشست‌های خلاقانه برگزارمی‌شود.

شانزدهمین جشنواره انیمیشن «نوام» از پنجم تا دهم تیر ۱۴۰۰ برابر با ۲۶ ژوئن تا ۱ جولای ۲۰۲۱ به صورت برخط (آنلاین) در کشور بوسنی و هرزگوین در حال برگزاری است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : هنر تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها