فارس دی پی آر راه سازی زمینه ساز ایجاد فرصت های توسعه ای برای کردستان است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، محمد اسلامی روز سه‌شنبه در آغاز سفر یک روزه خود به کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد و ساخت راه از نیازهای اساسی کردستان برای قرار گرفتن در مسیر توسعه است.

وی افزود: توسعه راه‌ها یکی از مطالبات مردم کردستان است و در این سفر چند طرح حوزه راه افتتاح و از چند طرح در دست ساخت هم بازدید به عمل می‌آید.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: افتتاح جاده جدید سنندج به مریوان که از مطالبات دیرینه مردم استان بود و بسیار هم زمان بر شد اما امروز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از جاده سنندج به مریوان در محور تیژتیژ به گاران به طول ۵۲ کیلومتر، آغاز عملیات اجرایی قطعات یک و دوگردنه خروسه و افتتاح ۳۱ کیلومتر از کریدور شمال به جنوب و بازدید از گردنه ماموخ و تونل و پل قصابخانه در محور سنندج به دیواندره از برنامه‌های سفر یک روزه به کردستان است.

وی افزود: تمامی این برنامه‌ها در راستای ایجاد فرصت‌های توسعه‌ای برای کردستان است و به فضل الهی دو پروژه بسیار مهم و اساسی حوزه حمل و نقل استان یعنی راه آهن همدان به سنندج و فرودگاه سقز نیز درآینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 384 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها