فارس دی پی آر سهم پارسیان از عوارض آلایندگی عسلویه پرداخت می شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، فریدون همتی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از طی مراحل نهایی و روند مطلوب عملیاتی شدن پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت ها و صنایع بزرگ هرمزگان در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری های انجام شده، تمام شرکت ها به ویژه صنایع بزرگ، مالیات خود را در هرمزگان پرداخت خواهند کرد که این امر می تواند در افزایش درآمدهای استان و توسعه زیرساخت های مختلف اثربخش باشد.

وی اداره کل امور مالیاتی استان را ملزم به نظارت بر امور این شرکت‌ها کرد و افزود: برای افزایش درآمد استان، شرکت هایی که در استان فعالیت می کنند باید مالیات و مالیات بر ارزش افزوده خود را در داخل استان واریز کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر پیگیری جدی این مطالبه عمومی، از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز خواست شرکت های مذکور را موظف به ارائه گزارش پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده در استان کند.

همتی همچنین از پیگیری پرداخت بخشی از سهم عوارض آلایندگی عسلویه به شهرستان پارسیان در نشست با رییس سازمان امور مالیانی کشور خبر داد و گفت: این موضوع و مطالبه مهم نیز مورد موافقت قرار گرفت و طی هفته آینده تعیین تکلیف نهایی می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 236 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها