فارس دی پی آر طرح شمیم خدمت در امامزادگان یزد کلید خورد - فارس دی پی آر

حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با فارس دی پی آر اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه برای تحقق شعار سال و زمینه سازی برای ایجاد جامعه مهدوی، طرح شمیم خدمت را به عنوان یک کار ویژه مهم در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: بدیهی است در سال جدید که سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است، انتظار می رود بیش از گذشته از ظرفیت و جایگاه امامزادگان همچنین ظرفیت موقوفات در راستای تحقق شعار سال گام های مهم و اساسی برداشته شود.

وی ادامه داد: در اجرای شیوه نامه های طرح شمیم خدمت سه گام مهم و اساسی باید برداشته شود که گام نخست، آموزش و توانمندسازی، گام دوم کمک به ایجاد و زمینه اشتغال و گام سوم بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است.

زارع زاده با اشاره به بایسته های اجرای طرح عنوان کرد: اولویت بندی آموزش و توانمندسازی خدام بقاع متبرکه و خانواده های آنها، ضرورت استفاده از مشاوران، نخبگان، دانشگاهیان و صاحبنظران همچنین تعامل و استفاده از ظرفیت های نهادهای دولتی و خصوصی در جهت تحقق این طرح و بهره وری بالا امری ضروری است.

وی از کلیه کارآفرینان برای ایجاد اشتغال پایدار به صورت مستقیم در امامزادگان و غیر مستقیم در منازل افراد جویای کار دعوت کرد که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در این کار خیر و خداپسندانه شرکت نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 406 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها