فارس دی پی آر مدیران برتر دستگاه قضائی در کنار کارمندان و قضات تقدیر شدند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، محمد صاحبکار، با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قدردانی از مدیران و معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: همواره طی سال‌های گذشته در قوه قضائیه سنت حسنه‌ای برای تقدیر از افراد برتر بوده که بر اساس آن فرآیندهایی تعریف شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته در حوزه کارمند نمونه و قاضی نمونه، تدابیری توسط معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و دادسرای انتظامی قضات در نظر گرفته شد که شور و شوق ویژه ای را در میان کارمندان و قضات ایجاد کرده بود که ساری و جاری است.

صاحبکار تاکید کرد: امسال به دستور ویژه معاون اول قوه قضائیه، کاری در معاونت راهبردی ذیل ستاد هفته قوه قضائیه انجام دادیم که در این جلسه بخشی از آن نتایج ارائه می‌شود؛ بر اساس دستور معاون اول قوه قضائیه موضوع تقدیر از مدیران برتر انجام شد که به عنوان دسته سوم در بین تقدیر شوندگان در کنار کارمندان و قضات دیده شدند.

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه در معاونت راهبردی در چند دسته مدیران و رؤسای کل برتر تقسیم بندی شده بودند، افزود: در معاونت راهبردی ارزیابی‌هایی را هر سه ماه یکبار از کل دادگستری‌های کل کشور داریم که بر اساس آن، نسخه‌های اولیه ای آماده و خدمت معاون اول قوه قضائیه تقدیم شد.

وی ادامه داد: دو دسته از افراد، رؤسای کل دادگستری‌های برتر مشخص شدند که روز گذشته این افراد در جلسه مسئولان عالی قضائی توسط رئیس قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

صاحبکار تاکید کرد: تعدادی از رؤسای کل رشد خوبی را در سال گذشته داشتند و به واسطه رشدی که در فعالیت‌های خود بر اساس شاخص‌ها و معیارهای مختلف داشتند، به عنوان دسته دوم، یعنی رؤسای کل شایسته تقدیر معرفی شدند.

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه رؤسای کل برتر و رؤسای کل شایسته تقدیر، هر یک سه نفر بودند، گفت: با همکاری که با دادستانی کل کشور و جلسات متعددی که در معاونت راهبردی داشتیم، شاخص‌های عملکردی برای دادستان‌های مراکز استان‌ها تعریف شد که بر اساس آنها دو نفر از دادستان‌های مراکز استان‌ها به عنوان دادستان‌های برتر مشخص شدند.

وی تاکید کرد: با سازمان‌های همکار و تابعه نیز همکاری خوبی داشتیم و با آنها جلسه گذاشتیم و شاخص‌هایی در این زمینه احصاء شد و بر اساس آن شاخص‌ها هر یک از سازمان‌ها، یکی از مدیران کل واحدهای استانی خود را به عنوان مدیران کل برتر معرفی کردند.

معاون راهبردی قوه قضائیه تصریح کرد: آخرین دسته، موضوع مدیران نمونه در بخش‌های ستادی قوه قضائیه هستند که جز دستورات معاون اول قوه قضائیه بود و طی مکاتباتی که در معاونت راهبردی با هر یک از بخش‌های ستادی قوه قضائیه داشتیم، افرادی پیشنهاد شدند که این افراد ۲۶ نفر هستند که توسط بخش‌های مختلف معرفی شدند.

صاحبکار با تاکید بر اینکه عمده رویکرد ما موضوع توجه به مدیران به عنوان پیشرانه‌های تحول در مجموعه بوده است، بیان داشت: در این راستا توجه به مدیران تحول آفرین در دستور کار ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بوده است و امیدواریم روند توجه به مدیران، ارزیابی مدیران و توانمندسازی آن‌ها روز به روز ارتقا پیدا کند.

معاون راهبردی قوه قضائیه افزود: نفس برگزاری این جلسه حضوری دستور ویژه معاون اول قوه قضائیه بوده است که این نشان از توجه ویژه ایشان به مدیران ستادی است و نحوه تقدیر همان گونه است که از رؤسای کل دادگستری استان‌ها بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها