فارس دی پی آر معرفی سه محلول ضدعفونی کننده دست معتبر و استاندارد - فارس دی پی آر

به گزارش بازرگانی فارس دی پی آر، با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا، مبنی بر آغاز موج پنجم بیماری کووید ۱۹ در ایران در تیر ماه امسال و لزوم بکارگیری و رعایت مجدد پروتکل‌های بهداشتی همچون شستن دست‌ها با آب و صابون، ضدعفونی کردن دست‌ها با محلول ضدعفونی کننده استاندارد و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، استفاده از ماسک سه لایه و در نهایت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، می‌بایست تمام تلاش خود را بکار گیریم تا میزان ابتلاء به این بیماری مرگبار را کاهش دهیم.

در این راستا قصد داریم سه برند معتبر، با سابقه و دارای مجوز بهداشت را در حوزه‌ی مواد ضدعفونی کننده به شما معرفی می‌کنیم.

محصولات شرکت دارویی رضاراد

شرکت رضاراد در سال ۱۳۷۱ تأسیس و فعالیت خود را در زمینه بازرگانی و واردات تجهیزات پزشکی و بطور تخصصی در بخش ضدعفونی کننده‌های مراکز درمانی، آغاز کرد و از آن تاریخ تا کنون در زمینه کنترل عفونت فعال می‌باشد.

از سال ۱۳۸۵ شرکت رضاراد اولین خط تولید ضدعفونی کننده‌های سطوح و دست را راه‌اندازی نمود که محصولات آن با نام‌های تجاری، سارفوسپت (جهت ضدعفونی سطوح مختلف و ابزارجراحی) و درموسپت (جهت ضدعفونی پوست و دست) به بازار عرضه می‌گردد که با توجه به کیفیت و قیمت قابل رقابت آن با اقلام مشابه خارجی پس از انجام آزمایشات متعدد روی محصولات در حیطه عمل مورد اقبال بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی سطح کشور قرار گرفته است. در حال حاضر جمع کثیری از مراکز درمانی و بهداشتی سراسر کشور در خانواده مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت قرار دارند.

محصولات شرکت شیمیایی نوین پاک شرق

شرکت نوین پاک شرق (نیپکو) با پشتوانه بیست سال سابقه در کنترل عفونت‌های بیمارستانی از طریق واردات معتبرترین محصولات کنترل عفونت با برند دکونکس، ساخت کشور سوئیس و در ادامه با تولید قوی‌ترین ضدعفونی کننده ها و محلول‌های پاک کننده در زمره یکی از بهترین و قوی‌ترین شرکت‌های تولیدی در این صنعت می‌باشد.

شرکت نیپکو به منظور ارتقاع سیستم بهداشت و ایمن‌تر نمودن جامعه، با کشورهای پیشرو در امر صنعت ضدعفونی کننده مانند سوئیس، آلمان و آمریکا در زمینه انتقال فناوری و دانش فنی همکاری نموده است و امروزه با تولید محصولاتی همچون محلول ضدعفونی کننده دست دکوسپت پلاس و ضدعفونی کننده ی غیر الکلی هوا و سطوح نیپکونکس گام مؤثری در تأمین ملزومات پزشکی حوزه‌ی کنترل عفونت برداشته است.

محصولات کمپانی آلمانی BODE

نماینده انحصاری BODE CHEMIE در ایران، از سال ۱۳۸۱ با تلاش و فعالیت مداوم نقش مؤثری در رفع نیاز مراکز درمانی کشور در حوزه‌ی کنترل عفونت داشته است. محصولات وارداتی این شرکت دارای مجوزهای لازم از اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو، انستیتو پاستور و همچنین دانشکده داروسازی و دپارتمان ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران است. در حال حاضر محصولات این شرکت در مراکز درمانی معتبر و کلینیک‌های دندانپزشکی تهران و نیز در شهرستان‌ها به شکل منظم توزیع می‌شود. شناخته شده‌ترین محصول این کمپانی، محلول ضد عفونی کننده الکلی دست استریلیوم با فاکتور محافظ و آبرسان پوست است. استریلیوم در سال ۱۹۶۵ به عنوان اولین محلول ضد عفونی کننده الکلی دست ساخته شده و اکنون بیش از ۵ دهه است که در سراسر دنیا به عنوان بهترین محلول ضد عفونی کننده دست (طبق استانداردهای EN۱۲۷۹۱, EN۱۵۰۰) شناخته شده است. این محلول بدون نیاز به رقیق کردن تنها در زمان ۹۰ ثانیه برای جراحی و ۳۰ ثانیه برای مصارف بهداشتی می‌تواند دست‌ها را با داشتن تأثیر دراز مدت و ماندگار ضد عفونی کند و افزون بر آن به علت داشتن گلیسیرین و تترادکانول باعث خشکی وحساسیت پوست نمی‌شود.

شایان ذکر است که در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ عنوان و جایزه برند قرن”توسط اداره استاندارد آلمان” به برند استریلیوم تعلق گرفت.

شرکت تجهیزات پزشکی ماهان طب عصر نوین با مجوز توزیع از اداره کل تجهیزات پزشکی از سال ۱۳۹۵ به عنوان عاملیت توزیع محصولات این سه شرکت معتبر و با سابقه در حوزه‌ی تجهیزات پزشکی در حال فعالیت می‌باشد و علاوه بر مسئولین خرید مراکز درمانی، عموم مردم می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین ماهان مدیکال به آدرس www.MahanMedical.com به سهولت محلول ضدعفونی کننده متناسب با نیاز خود را سفارش دهند و در هر کجای کشور، درب منزل تحویل بگیرند. همچنین جهت سفارش تلفنی این محصولات می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۲۰۵۷۷ تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب ما در ساعات اداری در ارتباط باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و فارس دی پی آر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : بازار تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.