فارس دی پی آر نصب صندوق‌های پستی طلایی به نام قهرمانان ژاپنی المپیک توکیو - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر و به نقل از kyodo news، طبق اعلام شرکت پست ژاپن و طبق هماهنگی انجام شده با دولت این کشور، صندوق های پستی طلایی که ویژه قهرمانان ژاپنی در بازی های المپیک طراحی شده جایگزین صندوق های پستی قرمز رنگ خواهد شد.

بر این اساس هر بار که یک ورزشکار ژاپنی یک مدال طلا در المپیک کسب کند، یک صندوق پستی طلایی در شهر آن ورزشکار، دبیرخانه کابینه یا واحد خدمات پستی هلدینگ های پست ژاپن نصب خواهد شد.

«کازوهیده کینوگاوا» رئیس و مدیرعامل شرکت پست ژاپن در این زمینه ابراز امیدواری صندوق های پستی طلایی هر چه بیشتری در سراسر کشورش نصب شود.

در صندوق های پستی طلایی نام دارنده مدال، ورزش و زادگاهش به زبان های ژاپنی، انگلیسی و بریل نمایش داده می شود. ضمن اینکه قرار است برای ورزش های گروهی، نام مربیان نیز نمایش داده شود.

صندوق های پستی با تأیید مدال آوران تنظیم می شوند و پس از بازی ها در جای خود باقی می مانند.

قرار است طرح ارائه شده برای نصب صندوق پستی طلایی به نام قهرمانان ژاپنی شرکت کننده در بازی های المپیک برای بازی های پارالمپیک هم اجرا شود.

به گزارش فارس دی پی آر، در کشور ژاپن صندوق های پستی شکل های متفاوتی دارند که با توجه به جذب گردشگر تاثیر بسزایی در معرفی ادارات پستی میزبان المپیک ۲۰۲۰ داشته است.

اداره پست ژاپن برای اینکه اهمیت پست را برای شهروندان خود تبدیل به یک اولویت کند اولین صندوق پستی را با طرحی متفاوت در سال ۱۹۵۲ به مناسبت سالگرد افتتاح خدمات پستی ژاپن رونمایی کرد. از آن پس صندوق ‏پستی های متفاوتی در شهرهای مختلف ژاپن قرار داده شد که امروزه در میان گردشگران نیز طرفدار دارد.

همین امر باعث شده تا صنعت پست در کشور ژاپن نسبت به سایر کشورهای که به نامه های الکترونیکی روی آورده اند رونق داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها