فارس دی پی آر هجدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سوناو استخر - فارس دی پی آر

به گزارش بازرگانی فارس دی پی آر، از زمان شروع به کار خود تا به امروز از جنبه‌های گوناگونی رشد پیدا کرده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از برندهای فعال در زمینه مصالح ساختمانی بوده است.

حضور افراد فعال بازار مصالح ساختمانی در نمایشگاه

در دنیای امروز مصرف‌کنندگان و افرادی که در حوزه مصالح ساختمانی مانند کاشی و سرامیک، انواع شیرآلات بهداشتی  و… مشغول به فعالیت هستند، بیشترین میزان توجهشان به قسمت‌هایی همچون حمام، آشپزخانه و سونا استخر جلب می‌شود و بیشترین سرمایه‌گذاری آن‌ها برای خرید، در این بخش‌ها صورت می‌گیرد. هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز پاسخ دادن به این نیاز مشتریان خواهد بود.

در این نمایشگاه که استارتاپ سرام پخش نیز در آن حضور فعال و گسترده‌ای خواهد داشت، علاوه بر متخصصین و فعالان حوزه مصالح ساختمانی، مصرف‌کنندگان عادی جامعه نیز می‌توانند در آن حضور پیدا کنند و با پتانسیل‌های موجود در این فضا بیشتر آشنا شوند.

هجدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سوناو استخر

معرفی استارتاپ بازارآنلاین سرام پخش و خدمات آن

سرام پخش مارکت پلیس فعال در زمینه بازار آنلاین مصالح ساختمانی است که ارتباط بین فروشندگان و مصرف‌کنندگان این صنف را در سراسر کشور آسان‌تر کرده است؛ به این صورت که فروشندگان مصالح ساختمانی می‌توانند محصولاتشان از جمله انواع کاشی و سرامیک، پرسلان، سنگ و موزائیک، شیرآلات و اکسسوری و چینی بهداشتی را از طریق این پلتفرم به فروش برسانند. از سویی دیگر مصرف‌کنندگان می‌توانند محصول مورد نظرشان را از میان فروشندگان مختلف سرام پخش پیدا کرده و با قیمتی مقرون به صرفه آن را خریداری کنند.

سرام پخش یک مارکت پلیس فعال در زمینه مصالح ساختمانی است که تجربه خرید مطمئن آنلاین در این حوزه را برای شما فراهم کرده است. شما با خرید از پلتفرم سرام پخش، تا حد زیادی در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کرده‌اید. همچنین در سرام پخش امکان مقایسه کالا و پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاه یا انبار به محل ساختمان پروژه شما برای کاهش هزینه‌های حمل و نقلتان فراهم شده است. مشاوره نصب، نظافت و نگهداری کاشی، سرامیک و پرسلان نیز از جمله خدمات پس از فروش استارتاپ سرام پخش محسوب می‌شوند. سرام پخش همچنین خدماتی مانند مشاوره رایگان پیش از خرید، نمایش دکور زنده و خرید اقساطی محصولات را نیز در پلتفرم خود جای داده است.

هجدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سوناو استخر

غرفه سرام پخش در نمایشگاه امسال

بازار آنلاین سرام پخش در نمایشگاه امسال در غرفه ۵A در سالن ۶ حضور پیدا می‌کند و پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. فروشندگان و مصرف‌کنندگان حوزه مصالح ساختمانی با حضور در این غرفه می‌توانند با محصولات و خدمات قابل ارائه سرام پخش بیشتر آشنا شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند از مزایای ویژه همکاری با ما از جمله راه‌اندازی سریع فروشگاه مجازی و عضویت رایگان آن در پلتفرم و تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و فارس دی پی آر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 368 views بار دسته بندی : بازار تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.