فارس دی پی آر همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی - فارس دی پی آر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، سمپوزیوم بین‌المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه نقش فناوری نانو در کشاورزی، ۲۷ و ۲۸ آبان ماه جاری برگزار می شود.

این سمپوزیوم ساعت ۸:۳۰ صبح پنج شنبه ۲۷ آبان ماه با سخنرانی دکتر مجتبی خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دکتر صابر گلکاری رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر منظور حسین سومرو، رئیس بنیاد علم کشورهای اکو و جمعی از مسئولان علمی کشور فیلیپین از جمله دکتر رینالدو وی ابورا رئیس شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزی پروری و منابع طبیعی فیلیپین و دکتر فرمانتو تی دلاپنا وزیر علوم و فناوری فیلیپین و معاون وی برگزار می‌شود.

سمپوزیوم بین‌المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با همکاری مشترک پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی فیلیپین (DOST-PCAARRD) با هدف آغاز همکاری های علمی مشترک بین ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی و ترسیم افق‌هایی جدید برای همکاریهای علمی، تحقیقاتی و ترویجی در حوزه هایی نظیر مطالعه و تبادل اطلاعات علمی و فناوری، تعامل مؤثر بین بخش‌های دولتی و خصوصی فعال در این حوزه، فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی بنگاه‌های کوچک، متوسط (SMEs) و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه در ایران و فیلیپین برگزار خواهد شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین وزارت علوم و فناوری فیلیپین از حامیان این سمپوزیوم مشترک هستند.

علاقمندان به شرکت در این سمپوزیوم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به تارنمای سمپوزیوم به نشانی http://ipvsan.ir/ مراجعه کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها