فارس دی پی آر وجود ‌۷ هزار سوداگر مواد مخدر در زندان های فارس - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مصطفی بحرینی ظهر سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های نظارتی، سمن‌ها و هنرمندان برای ریشه کنی اعتیاد تاکید کرد و گفت: از سال گذشته تا کنون ۲ هزار پرونده در حوزه مواد مخدر منجر به صدور حکم گردیده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۶۵۲ پرونده در خصوص مواد مخدر در شیراز تشکیل شده اظهار کرد: در حال حاضر ۷ هزار نفر زندانی مواد مخدر در زندان‌های فارس در حال طی دوران محکومیت خود هستند.

بحرینی از توقیف ۷۹۰ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در سال گذشته، ۴۱۵ دستگاه وسیله نقلیه از ابتدای امسال و همچنین مصادره و ضبط ۵ قطعه باغ و ۸ قطعه زمین و ۱۶ منزل مسکونی که از طریق مبادلات و خرید و فروش حاصل از مواد مخدر بدست آمده خبر داد.

وی با اشاره به جولان معتادان متجاهر بعنوان عامل اصلی سرقت‌های خرد در جامعه ابراز کرد: معتادان متجاهر مجرم تلقی می‌شوند، می‌طلبد با تمهیدات لازم در جمع‌آوری معتادان و تلاش نسبت به درمان باید تلاش بیشتری شود.

بحرینی بر ضرورت اشتغال معتادان بازپروری شده تاکید کرد و گفت: طبق قانون، اداره کار و رفاه اجتماعی موظف است که معتادان بازپروری شده را زیر پوشش چتر بیمه‌ای خود قرار دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغال معتادان بازپروری شده نیز گریزی زد و هشدار داد: در صورتی که زمینه اشتغال این افراد فراهم نشود قطع به یقین مجدداً به دام اعتیاد گرفتار خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها