فارس دی پی آر کاهش تعداد کودکان مبتلا به کرونا در مشهد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با اشاره به کاهش موارد بستری کودکان بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز، اظهار کرد: وضعیت کنترل شده کرونا به معنای نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و باید تا پایان قطع زنجیره انتقال این ویروس مراقبت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

دکتر سید علی جعفری با بیان این‌که بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، مرکز ارجاع کودکان مبتلا به این ویروس بوده است ادامه داد: در دو سه ماه گذشته، وضعیت کرونا در این مرکز کنترل شده بوده و روند بستری بیماران نیز کاهش یافته است.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر، بیمار قطعی کووید ۱۹ با پی سی آر مثبت در بخش‌های کرونایی این مرکز بستری نیست، افزود: وضعیت کنترل شده به معنای نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و مراقبت از خود و کودکان نیست و شهروندان باید نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر یادآور شد: در ماه‌های اخیر واکسیناسیون کادر درمان به شکل مناسبی در این مرکز انجام شد و نسبت به موج‌های قبلی، موارد ابتلاء به بیماری کووید – ۱۹ در میان کادر درمان نیز کاهش یافته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 359 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها