فارس دی پی آر کاهش سن اعتیاد نگران کننده است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر سه شنبه در ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه از سرنوشت افراد گرفتارشده در اعتیاد باید عبرت و درس گرفت، از خانواده‌ها خواست تا به فرزندان توجه بیشتری کنند.

وی با تاکید براینکه خانواده‌ها باید به فرزندبانی و فرزندداری توجه اساسی داشته باشند، دورهم نشینی ها دوستان و شبانه را بستری برای تفنن ها و تفریحات کاذب دانست.

وی با عنوان اینکه باید مقابله علمی و حساب شده با شبکه‌های تولید و توزیع مواد مخدر داشت، اظهار داشت: متأسفانه این شبکه‌ها در حال گسترش هستند و خانواده‌ها باید به بیشتر مراقب فرزندان باشند.

آیت الله لائینی سیگار و قلیان را دروازه ورود به اعتیاد دانست و گفت: تبلیغات گسترده‌ای درباره مضرات سیگار و قلیان وجود ندارد و باید به این بخش بیشتر توجه شود.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه نباید شبکه‌های تولید و توزیع مواد مخدر را دستکم گرفت، گفت: این شبکه‌های بسیار پیچیده هستند و روز به روز دامنه آنها گسترده‌تر می‌شود.

وی انجام کارهای فرهنگی را برای پیشگیری از اعتیاد مهم دانست و گفت: باید به سمتی برویم که شاهد برپایی جشن پایان اعتیاد در جامعه باشیم و باید عوامل اصلی و مهره‌های اصلی اعتیاد را از بین بریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران شبکه‌های مواد مخدر را تروریسم خطرناک برشمرد و برلزوم مقابله هدفمند و هوشمندانه با آنان تاکید کرد و گفت: تروریسم مواد مخدر بدترین نوع تروریسم است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 297 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها