فارس دی پی آر کندشدن خرید آنلاین در خرده فروشی‌های آمریکا - فارس دی پی آر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دوشنبه مجازی یا سایبرماندی یک روز پر از تخفیف برای کالاهای فروشگاه اینترنتی است که خرده فروشان آنلاین در جهت فروش بیشتر و انبارگردانی همانند روز جمعه سیاه بر روی کالاهای خود تخفیف قرار می‌دهند و مردم می‌توانند به راحتی با دسترسی به اینترنت کالای مورد نیاز خود را در این روز تهیه کنند.

دوشنبه مجازی از سال ۲۰۰۵ در فروشگاه‌های اینترنتی آمریکا همه گیر شد و امسال کم فروغ تر از سال‌های قبل بوده است. خرده‌فروشان آنلاین با اطلاع از شرایط بحرانی موجود برای حفظ حاشیه سود خود در برابر افزایش هزینه‌های زنجیره تأمین و نیز مدیریت بهتر موجودی‌هایشان در بحبوحه کمبود گسترده محصولات در آستانه فصل خرید کریسمس، تلاش دارند قیمت تمام شده کالاهای خریداری شده توسط خود را نیز تا حد امکان کاهش دهند که این نیز به اختلال در بازار خرده فروشی آنلاین افزوده است.

بررسی‌های ادوب آنالیتیکس نشان می‌دهد، اقدامات این چنینی باعث شده تا صرف هزینه برای خرید آنلاین در جمعه سیاه در آمریکا برای اولین بار نسبت به سال قبل کاهش یابد.

این شرکت برآورد کرده که صرف هزینه خرید در دوشنبه مجازی به ۱۰.۴ تا ۱۱.۱ میلیارد دلار برسد و حضور در این بازار از ۷ تا ۱۱ شب به ۲.۵ میلیارد دلار برسد. این رقم قبلاً بین ۱۰.۲ تا ۱۱.۳ میلیارد دلار برآورد شده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 199 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 30 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها