فارس دی پی آر ۱۰۵ نفر از محکومان کرمان مورد عفو رهبری قرار گرفتند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد گفت: ۱۰۵ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی این استان، همزمان ولادت امام رضا (ع) و هفته قوه قضائیه مورد عفو رهبری و تخفیف مجازات قرار گرفتند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس پیشنهاد ریاست قوه قضائیه با عفو و تخفیف مجازات پنج هزار و ۱۵۶ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

موحد با اشاره به اینکه در استان کرمان ۱۰۵ محکوم شامل عفو و تخفیف مجازات شده اند، اظهار داشت: از این تعداد ۹۹ نفر با استفاده از عفو رهبری آزاد شده اند و مجازات اعدام یک نفر نیز به حبس تبدیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: همچنین در راستای عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و هفته قوه قضائیه، پنج نفر از محکومان استان کرمان نیز مشمول تقلیل مجازات شده اند.

موحد یادآور شد: از مجموع مددجویانی که به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و هفته قوه قضائیه مورد عفو قرار گرفته اند، چهار نفر زن و ما بقی مرد بوده اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها