فارس دی پی آر ۱۴۹۹ فقره جواز تاسیس در استان زنجان صادر شده است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی کلانتری ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۵۴ فقره پروانه بهره برداری در استان صادر شد.

وی حجم سرمایه گذاری‌های محقق شده در این مجوزها را پنج هزار و ۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: برای سه هزار و ۲۳۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته یک هزار و ۴۹۹ فقره جواز تأسیس در استان صادر شده است، گفت: حجم سرمایه گذاری‌های پیش بینی شده برای این تعداد جواز تأسیس ۳۲ هزار میلیارد تومان است.

کلانتری تاکید کرد: در صورت تحقق این تعداد جواز تأسیس برای ۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ابراز داشت: دلیل افزایش حجم سرمایه گذاری‌های محقق شده در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته اجرا و تکمیل طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در استان بوده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های انجام شده در استان طی سال گذشته ۹۸ حدود هزار میلیارد تومان بود، گفت: این میزان در سال گذشته به بیش از پنج برابر افزایش یافت.

کلانتری تاکید کرد: برق و الکترونیک، نساجی، صنایع معدنی (شمش روی و فولاد) و شوینده‌ها، مزیت‌های استان در بخش صنعت هستند.

وی با بیان اینکه استان زنجان رتبه خوبی در این بخش‌ها دارد، گفت: در بخش صنایع معدنی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برداشت مواد معدنی داریم.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ظرفیت فرآوری سنگ آهن در استان ۲ میلیون تن در استان است، ابراز کرد: این استان تنوع معدنی خوبی دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 244 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها