فارس دی پی آر ۳۰ مورد قطعی کرونا در شاهرود و میامی ثبت شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، رضا چمن شامگاه پنجشنبه در حضور خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی ۳۰ مورد قطعی کرونا در شاهرود و میامی خبر داد و ابراز کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ نفر با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه که ۳۰ نفر قطعاً تشخیص کرونا درباره آنها داده شده و ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که نشان می‌دهد همچنان با شیوع خطرناک بیماری روبرو هستیم، ابراز کرد: نگران گسترش وضعیت قرمز به شهرستان‌های شاهرود و میامی هستیم در نتیجه از مردم می‌خواهیم تا بیشتر به پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مردم خواست تا از تجمعات دوری کنند و ابراز داشت: استفاده از ماسک، شستشوی دستان و دوری از گردهمایی‌ها، تجمع‌ها و مهمانی‌ها می‌تواند ریسک شیوع بیماری را کاهش دهد.

چمن با بیان اینکه دانشگاه هر میزان واکسن که در اختیار داشته باشد را تزریق می‌کند، تاکید کرد: تاکنون ۲۷ هزار و ۷۷۵ دوز واکسن کرونا تحویل گرفته که از این تعداد ۲۵ هزار و ۳۹۱ دوز برای تزریق به گروه‌های هدف استفاده شده است.

به گزارش مهر، شاهرود و میامی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها