فارس دی پی آر تحصیل در دانشگاه‌های کانادا یعنی برخورداری از یک آموزش استاندارد و باکیفیت همه‌چیز درباره سه دانشگاه وینیپگ، ویندزور و ویکتوریای کانادا - فارس دی پی آر

تحصیل در دانشگاه‌های کانادا یعنی برخورداری از یک آموزش استاندارد و باکیفیت همه‌چیز درباره سه دانشگاه وینیپگ، ویندزور و ویکتوریای کانادا

مدارک تحصیلی کانادا در سراسر جهان بسیار موردتوجه است و اکثر دانشجویان بین‌المللی کانادا را برای تحصیل انتخاب می‌کنند.

دانشجویان خارجی پس از ورود به کانادا از آموزشی باکیفیت در کنار اساتید درجه‌یک، تنوع انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین آموزش حین کار از طریق دوره‌های کارآموزی برخوردار می‌شوند.

آن‌ها همچنین از تنوع قومی دانشگاه‌ها و کشور کانادا که یکی از چند فرهنگی‌ترین کشورهای جهان است شگفت‌زده خواهند شد.

درعین‌حال کسب مدرک دانشگاهی در کانادا ممکن است مسیر دریافت مجوز اقامت دائم را در این کشور برای دانشجویان بین‌المللی هموارتر کند.

مهم‌تر از همه هزینه‌های تحصیل و زندگی و شهریه در کانادا به‌طورکلی بسیار کمتر از سایر کشورهای انگلیسی‌زبان است.

دانشگاه‌های کانادا خدمات بسیاری مانند مشاوره دانشجویی، پشتیبانی زبان، انجمن‌ها و باشگاه‌های دانشگاهی را برای کمک به دانشجویان خارجی جهت سازگاری بازندگی و تحصیل در کانادا ارائه می‌دهند.

در ادامه این مقاله به تعدادی از این دانشگاه‌های فوق‌العاده اشاره می‌کنیم:

دانشگاه وینیپگ کانادا؛ یکی از ۱۵ دانشگاه برتر این کشور در مقطع کارشناسی

 

دانشگاه وینیپگ کانادا که بانام‌های UWinnipeg و U of W نیز شناخته می‌شود، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد.

این دانشگاه بیش از ۴۰۰ دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در بیش از ۴۰ رشته تحصیلی ارائه می‌دهد.

در حال حاضر دانشگاه وینیپگ کانادا میزبان بیش از ۶۰۰ دانشجوی بین‌المللی از ۶۸ کشور جهان است.

محبوب‌ترین فعالیت‌های کالج شامل قایق‌رانی، بازی‌های هاکی و اسنوشو است.

بورسیه‌ها، جوایز و اسکالرشیپ‌های متنوعی توسط وینیپگ اهدا می‌شود که بورسیه‌ها و جوایز عمدتاً به دانشجویانی با نیاز مالی اعطا می‌شوند.

تعداد کل کادر علمی ۳۰۵ نفراست که همراه با ۴۹۴ کادر اداری و ۹۴۱۹ دانشجو می‌باشد. از بین دانشجویان ۹۱۳۷ نفر در مقطع کارشناسی و ۲۸۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

دانشگاه وینیپگ دوره‌های کارشناسی را درزمینه هنر، اقتصاد و تجارت ارائه می‌دهد.

این دانشگاه در سال ۲۰۱۳ ازنظر رضایت دانشجویان ، از بین ۱۹ دانشگاهی که عمدتاً در مقطع کارشناسی بودند رتبه سیزدهم را کسب کرد.

دانشگاه وینیپگ دارای پردیس‌های بسیاری ازجمله بلوار الیس و مرکز بوهلر است. کالج‌های زیر نظر این دانشگاه شامل کالج گلوبال، کالج منو سیمونز و کالج ریچاردسون در حوزه فعالیت محیط‌زیست است.

برخی از مؤسسات زیر نظر وینیپگ عبارت‌اند از: مرکز نویسندگی آکادمیک (CAW)، مؤسسه مطالعات زنان و جنسیت و مرکز مطالعات زمین روپرت.

این دانشگاه دوره‌های کارشناسی ارشد را نیز در بسیاری از حوزه‌ها مانند مطالعات هنر و فرهنگی، هنر در حاکمیت بومی و هنر در عدالت کیفری در کنار سایر موضوعات قابل‌توجه ارائه می‌دهد.

وینیپگ همچنین دروس مشترکی را با دانشگاه مانیتوبا ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از: کارشناسی ارشد هنر در تاریخ و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی.

دانشگاه ویندزور کانادا؛ جنوبی‌ترین دانشگاه سرزمین فرصت‌ها

 

دانشگاه ویندزور کانادا یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در شهر ویندزور در سال ۱۸۵۷ تأسیس شد.

این دانشگاه ۱۹۰ دوره کارشناسی و ۶۵ دوره کارشناسی ارشد و دکترا را در ۹ دانشکده خود شامل دانشکده آموزش، هنر، علوم اجتماعی و انسانی، مهندسی، تحصیلات تکمیلی، حقوق، پرستاری، علوم پایه، سینتیک انسانی و دانشکده بازرگانی اودت ارائه می‌دهد.

دانشکده تحقیقات ویندزور تمرکز خود را بر سلامت، کارآفرینی و تحقیقات علوم طبیعی قرار داده است.

این پردیس نزدیک به ایالات‌متحده در زمینی به وسعت ۵۱ هکتار واقع‌شده و در مجاورت منطقه مسکونی قرار دارد.

برخی از دروس شامل آموزش اجرایی و حرفه‌ای و مددکاری اجتماعی در پردیس مرکز شهر ارائه می‌شوند.مرکز دانشجویی CAW دارای کتاب‌فروشی و فودکورت برای برطرف کردن نیازهای دانشجویان است.

علاوه بر این مرکز سنت دنیس در بخش انتهای جنوبی پردیس دارای امکانات ورزشی و تفریحی ازجمله اتاق وزنه و استخر برای دانشجویان است.

دانشگاه ویندزور کانادا خانواده‌ای متشکل از ۱۶۲۳۱ دانشجو از ۱۰۰ کشور جهان در سال است.

از مجموع جمعیت دانشجویان این دانشگاه، بیش از ۱۲۳۵۶ دانشجویان پاره‌وقت و تمام‌وقت در مقطع کارشناسی و ۴۱۳۵ دانشجویان کارشناسی ارشد و ۲۳ درصد دانشجویان بین‌المللی هستند.

این دانشگاه هرساله از طریق رقابت مقاله‌نویسی به دانشجویان برگزیده بورسیه می‌دهد.

تاکنون بیش از ۱۳۵۰۰۰ فارغ‌التحصیل از دانشگاه ویندزور فارغ‌التحصیل شده‌اند و به افراد مشهوری در جهان تبدیل‌شده‌اند.

برخی از فارغ‌التحصیلان برجسته عبارت‌اند از دین دل ماسترو عضو سابق پارلمان، آکشی کومار بازیگر مشهور بالیوود و هدان نالایی که مجری و کارآفرین رسانه است.

دانشگاه ویکتوریا کانادا؛ دانشگاهی برپایِ سیستم یادگیری پویا

 

دانشگاه ویکتوریا کانادا یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی پیشرو است که تاسیس آن به سال ۱۹۰۳ برمی‌گردد و از آن به‌عنوان کالج ویکتوریا یاد می‌شد. این دانشگاه که به نام UVic معروف است، در شهر ویکتوریا پایتخت بریتیش کلمبیا واقع‌شده است.

این دانشگاه در هشت حوزه تحقیقاتی تخصص دارد که شامل فرهنگ و خلاقیت، آب‌وهوا و انرژی، علوم بهداشتی و زیستی، علم داده و سیستم‌های فیزیکی سایبری، علوم و فناوری اقیانوسی، مطالعات جهانی و عدالت اجتماعی، ریاضیات و علوم رایانه و تحقیقات بومی می‌باشد .

همچنین این دانشگاه با دولت، صنایع و سازمان‌های تحقیقاتی برای ابتکارات تحقیق و توسعه مشارکت می‌کند.

مأموریت دانشگاه ویکتوریا این است که با مشکلات جهانی از طریق فناوری و توسعه اجتماعی مقابله کند.

پردیس اصلی دانشگاه ویکتوریا کانادا در زمینی به مساحت ۴۰۲ هکتار، یکی از بزرگ‌ترین پردیس‌های آمریکای شمالی است.

ویکتوریا با زیرساخت‌هایی در سطح جهانی و اعضای هیئت‌علمی بسیار ماهر، طیف گسترده‌ای از دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدارک حرفه‌ای و دیپلم را به دانشجویان مشتاق ارائه می‌دهد.

آزمایشگاه‌های پیشرفته، استودیوهای هنری، کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌های کامپیوتری به محیط نوآوری و اختراعات کمک می‌کنند.

دانشگاه ویکتوریا با دانشگاه‌ها و مؤسسات پیشرو جهان برای تحقیقات یکپارچه و برنامه‌های مشترک دانش‌محور همکاری کرده است.

دانشکده‌های اصلی این دانشگاه شامل علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه، توسعه انسانی و اجتماعی، آموزش، علوم اجتماعی و هنرهای زیبا هستند.

علاوه بر دانشکده‌های فوق دپارتمان‌های اصلی دانشگاه شامل دانشکده بازرگانی پیتر بی گوستاو سون، دانشکده علوم پزشکی، دانشکده حقوق دانشگاه ویکتوریا و دانشکده مطالعات مستمر می‌باشند.

سهم قابل‌توجهی از اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه از مناطق مختلف جهان هستند. همچنین اعضای هیئت‌علمی مدعو شامل اساتید برجسته از دانشگاه‌های مختلف خارجی و کارشناسان صنعت با ملیت‌های مختلف می‌باشند.

دانشگاه ویکتوریا همچنین مرکزی برای سرگرمی و فعالیت‌های تفریحی است. در محوطه دانشگاه زمین‌های ورزشی، کمپ‌ها و کلوپ‌های دانشجویی، گالری‌های هنری، سالن‌های سینما، رستوران‌ها و کافه‌تریاها وجود دارند.

علاوه بر این بازی‌ها، رویدادها و سایر فعالیت‌های بین‌رشته‌ای به‌طور مکرر در دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشگاه ویکتوریا در عرصه تحقیقاتی جهانی نیز دارای جایگاه برجسته‌ای است. فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در حال حاضر رهبران رشته‌های تحصیلی خود در سراسر جهان هستند.

تحصیل و اقامت دریکی از برترین دانشگاه‌های کانادا همراه با اسمارت اپلای

کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیاست که هرساله تعدادی از شهرهای آن در لیست رتبه‌بندی جهانی کیفیت زندگی جزو ۱۰ شهر برتر قرار می‌گیرند. یکی از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش‌های دستیابی اقامت این کشور از اقامت از طریق تحصیل می‌باشد.

با تحصیل به مدت ۲ سال دریکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا که دارای DLI باشند شما از ۳ سال اقامت پس از تحصیل برخوردار می‌شوید که فرصتی طلایی برای اشتغال و سپس اخذ اقامت این کشور مترقی است.

اما چطور می‌توانید رشته و دانشگاه مناسب شرایط خود را انتخاب کنید که ریسک عدم پذیرش شمارا به حداقل برساند؟

پیشنهاد ما این است که این تصمیم مهم را با اطمینان خاطر به مشاوران حرفه‌ای اسمارت اپلای بسپارید. پس وقت را هدر ندهید و همین‌حالا با پر کردن فرم ارزیابی این شرکت در سایت smarapplyvisa آینده‌ای روشن را برای خود ترسیم نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.