فارس دی پی آر خدمات بیمارستان امام خمینی در فضایی مدرن ارائه می شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، خسرو صادق نیت، گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه مهدی کلینیک در شرایط فعلی و با وجود چالش‌های موجود بی نظیر و مایه افتخار دانشگاه و کشور است.

وی افزود: پروژه مهدی کلینیک حاصل مشارکت همگانی بسیاری از افراد، سازمان‌ها و ارگان‌ها از هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه محب سلامت مهدی تا مسئولین کشوری، وزارتخانه، دانشگاه و همکاری ارگان‌های غیردانشگاهی اعم از شهرداری و وزارت نیرو تا شرکت‌های برق و گاز و مخابرات و سایر ارگان‌ها است.

رئیس مجتمع، ضمن ابراز امیدواری در راه اندازی هر چه زودتر مهدی کلینیک و رضایت مراجعین از امکانات و خدمات آن گفت: با تداوم این همکاری‌ها در تکمیل این پروژه و بهره برداری به هنگام از امکانات آن، خدمات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در فضایی جدید و مدرن و با کیفیت بهتری به مردم ارائه شود.

وی حضور سرپرستاران را در فضای فعلی پروژه، مبارک خواند و خاطرنشان کرد: حضور شما به همه کسانی که در اینجا کار می‌کنند، انرژی مضاعف می‌دهد. بدیهی است پروژه‌ای با این عظمت نیاز به همراهی یکایک شما دارد. نقش حمایتی و تعامل کادر پرستاری و درمانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در تسریع فرآیند بهره برداری از پروژه مهدی کلینیک و آغاز پذیرش بیماران بسیار کمک کنند است. امیدوارم قدم شما برای مردمی که چشم امید و نقطه نهایی دریافت خدمات درمانی را این مجتمع می‌دانند، خیر باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : سلامت تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها