فارس دی پی آر گزارش رحمانی فضلی از انتخابات ۱۴۰۰ به کمیسیون شوراها - فارس دی پی آر

روح الله نجابت در گفتگو با فارس دی پی آر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با حضور وزیر کشور و معاونان وی برای بررسی فرآیند و روال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه، پاسخگویی به ابهاماتی بود که در اذهان عمومی و همچنین نمایندگان مجلس درباره روند برگزاری انتخابات وجود داشت. در این جلسه وزیر کشور به برخی از سوالات و ابهامات پاسخ داد و بخشی از این ابهامات برطرف شد اما ابهامات مربوط به برخی از موضوعات همچنان به قوت خود باقی ماند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: بر این اساس نیاز است که کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی های خود را درباره موضوعات مربوط به انتخابات که هنوز مبهم است، ادامه دهد و جهت ارائه گزارش نهایی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی این گزارش خود را نهایی و تکمیل کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین برای رفع ابهامات برخی از موضوعات مربوط به برگزاری انتخابات، مقرر شد که کمیته ای مشترک بین کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و وزارت کشور تشکیل شود.

نجابت تأکید کرد: اصلاح قانون انتخابات به ویژه اصلاح قانون انتخابات شوراها ضروری است و برخی از کاستی ها و کمبودها از سوی عوامل اجرایی انتخابات وجود دارد. گزارش رسمی و نهایی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره عملکرد دستگاه ها در برگزاری انتخابات به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : سیاست تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها