فارس دی پی آر انتقاد دیگر فایده‌ای ندارد/ ملی‌پوشان کشتی قدر المپیک را بدانند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مسعود اسماعیل پور دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان در حالیکه می‌توانست باز هم مدال‌های بیشتری در میادین بزرگ کسب کند، گرفتار بدشانسی و مصدومیت شد و به ناچار در دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

اسماعیل پور که تجربه حضور در بازی‌های المپیک را هم دارد در گفتگو با فارس دی پی آر خطاب به آزادکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ توکیو اظهار داشت: المپیک با همه مسابقات فرق دارد و حالا که چنین فرصتی به شما داده شده باید بهترین استفاده را از آن ببرید. فقط نباید کاری کرد که یک عمر حسرت از دست دادن چنین میدانی را تحمل کرد.

وی با اشاره به این موضوع که روند انتخاب ملی‌پوشان المپیکی به پایان رسیده و حالا دیگر زمان مناسبی برای انتقاد کردن نیست ادامه داد: به هر حال کادر فنی به این نتیجه رسیده که این نفرات به المپیک بروند، در نتیجه هر بحث و صحبتی که در مورد مدال و شرایط انتخاب تیم ملی می‌شد، دیگر اهمیتی ندارد. در واقع هر چه بود باید تمام شود و از حالا به بعد، چه منتقد و چه موافق، باید فقط به تیم روحیه دهند.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه اگر انتقادی هم وجود دارد، در این برهه نباید مطرح شود گفت: مطمئن باشید دیگر هیچ تغییری در تیم ایجاد نمی‌شود در نتیجه مطرح کردن حواشی و انتقادات به جز اینکه تمرکز المپیکی‌ها را بر هم بزند، نتیجه دیگری ندارد. به عنوان کسی که سابقه حضور در المپیک را دارم، معتقدم این قبیل اتفاقات می‌تواند روحیه بچه‌ها را در آستانه المپیک خراب کند. به نظر من هر حرف و انتقادی را باید بعد از المپیک مطرح کرد.

نایب قهرمان اسبق کشتی جهان در خصوص پیش بینی نتایج آزادکاران در المپیک گفت: واقعاً نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد، چراکه همه چیز در المپیک به همان روز مسابقه و شرایط روحی روانی ورزشکار بستگی دارد. من هم در المپیک ۲۰۱۲ لندن عضو تیم ملی کشتی آزاد بودم و به خوبی این موضوع را لمس کردم. فقط باید  دست به دست هم داد و از تیم ملی حمایت کرد تا بچه‌ها با شرایط خوبی به المپیک بروند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ملی پوشان نباید به سادگی این فرصت را از دست بدهند گفت: به شخصه در هنگام مراسم وزن‌کشی المپیک متوجه شدم، در چه جایگاهی قرار دارم و چه احساس عجیبی را تجربه می‌کنم. وقتی می‌بینید در سر صف وزن‌کشی، تمامی عنوانداران جهان و المپیک ایستاده اند، تازه متوجه فرق المپیک با میادین دیگر می‌شوید. متأسفانه من در آن المپیک به مدال نرسیدم اما اگر تجربه حالا را داشتم که حتی مدال برنز المپیک هم بسیار باارزش است، حتماً در مصاف سرنوشت ساز با حریف هندی با تمام وجودم کشتی می‌گرفتم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.