فارس دی پی آر ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان تهران - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سیدابوالفضل پرپنچی، افزود: در مجموع اعتبارات بانکی، بند ب تبصره ۱۶، اشتغال پایدار روستایی و هم افزایی با بانک‌ها و منابع داخلی کمیته امداد در سال ۱۳۹۹، ۱۳۰ میلیارد تومان در جهت ایجاد بیش از ۵ هزار طرح اشتغال زایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ برای ۸ هزار کارجو از محل طرح‌های ایجاد شده و اجرای طرح کاریابی فرصت شغلی ایجاد شده است، بیان کرد: در همین جهت در سال ۱۴۰۰ برای ایجاد ۱۴ هزار فرصت شغلی از طریق طرح‌های خودکفایی و کاریابی برنامه ریزی شده است.

پرپنچی بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است که با این مبلغ ۲۱۲ طرح خوداشتغالی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: وام پرداختی به طرح‌های صنایع دستی، قالی بافی، دامپروری سبک و سنگین، پرورش طیور و ماکیان، گلخانه، زراعت، باغبانی، طرح‌های تولیدی و خدماتی در سطح استان تهران پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: کمیته امداد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن آموزش و مشاوره شغلی در نهایت با معرفی این افراد به بانک‌های عامل تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.