فارس دی پی آر به دنبال اعزام سه کاراته‌کا به المپیک توکیو هستیم - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سید حسن طباطبایی در حاشیه مراسم هفته المپیک در مورد مثبت شدن نتیجه تست دوپینگ ملی پوش کاراته ایران در آستانه المپیک توکیو، گفت: این اتفاقی بود که افتاده است. این ورزشکار به دلیل بیماری شخصی و خانوادگی مجبور شد از این قرص استفاده کند.

وی ادامه داد: این دارو بدون اطلاع پزشک‌تیم ملی استفاده شد در حالی که جزو مواد ممنوعه بود.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه اعلام اولیه در مورد تست دوپینگ‌ملی پوش ایران‌انجام شده، یادآور شد: هنوز رأی نهایی صادر نشده است. مدارک و مستندات برای سازمان بین المللی نمونه گیری فرستاده شده است، صحت آنها تأیید و غیر عمد بودن آن هم اعلام شده است.

طباطبایی با بیان اینکه تا یکی، دو روز آینده نتیجه قطعی در مورد دوپینگ این ملی پوش اعلام می‌شود، گفت: این ورزشکار بنا به معذوراتی موضوع استفاده از دارو را به تیم پزشکی اعلام نکرد اما آنچه برای کاراته اهمیت دارد این است که سه ورزشکار آماده می‌شوند که به المپیک بروند.

رئییس فدراسیون کاراته از انجام مکاتباتی برای اعطای سهمیه به رزیتا علیپور خبر داد و اظهار کرد: این مکاتبه از طریق کمیته المپیک انجام شده تا او به عنوان نماینده قاره‌ای در المپیک شرکت داشته باشد. فعلاً تمام‌توان خود را گذاشته ایم تا کاراته از سه ظرفیت استفاده کند.

طباطبایی در مورد حواشی ایجاد شده از طرف آشوری هم گفت: از این حواشی عبور کرده ایم. امیدواریم تا المپیک توکیو هیچ حاشیه‌ای نداشته‌ای باشیم.

به گزارش فارس دی پی آر، ادعای طباطبایی برای افزایش سهمیه کاراته در المپیک در حالی مطرح می‌شود که فدراسیون جهانی پیش از این پاسخ منفی خود را به درخواست ایران داده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها