فارس دی پی آر تبریک مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی به اژه ای - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی اصغر تدین، در این پیام عنوان داشته است: انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که نشان از شایستگی حضرتعالی و حسن اعتماد معظم له به آن فقیهِ دانشمند و روحانی وارسته دارد را تبریک عرض می‌نمایم. بدون تردید، روحیه ی جهادی و انقلابی، برخورداری از اخلاص و تقوای الهی همراه با تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در مسئولیت‌های گوناگون در قوه قضائیه از مؤلفه‌های ارزشمند برای تصدی این مسئولیت خطیر خواهد بود.

همانگونه که در حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز تأکید شده است، اهتمام جدی حضرتعالی در گام دوم انقلاب اسلامی به مأموریت‌های دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی با محوریت «گسترش فناوری‌های نوین در دستگاه قضائی» نقش بسزایی در گسترش عدالت و احیا حقوق عامّه، تأمین آزادی‌های مشروع، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و نیز مبارزه قاطع با فساد خواهد داشت. کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، مدیران و کارکنان دفاتر خدمات بیش از پیش، در جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه با قوه قضائیه خدمتگزاری شایسته برای ملت شریف ایران اسلامی خواهند بود.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با توجه به سوابق مدیریتی و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و عملیاتی جنابعالی، در این دوره که نقطه عطفی برای قوه قضائیه در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود، شاهد تحقق تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحول و پویایی این نهاد و ارتقای اعتماد و دلگرمی مردم و نیز توجه ویژه و مضاعف به راهبردهای اصولی و اساسی نظام در پیشبرد اهداف والا و تعالی آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره و خانواده بزرگ دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در سراسر کشور، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه این کانون، در جهت تعمیق همکاری، هم افزایی و همگرایی در راستای مأموریت‌های دستگاه قضائی، از پروردگار قادر متعال، دوام سلامت و توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها