فارس دی پی آر ترم تابستان دانشگاه سوره از ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از دانشگاه سوره، یوسف خجیر با اعلام این خبر گفت: ترم تابستان در دانشگاه سوره به صورت مجازی برگزار می‌شود. ‎انتخاب واحد و ثبت‌نام این دوره از ۲۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد. نکته حائز اهمیت این است که امکان حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد. ‎

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره افزود: ‎کلاس‌ها از ۲۶ تیرماه شروع می‌شود و تا ۶ شهریورماه به پایان می‌رسد. زمان امتحانات ترم تابستان ۸ تا ۱۱ شهریورماه است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره تحصیلی تابستان دروس معارف اسلامی و عمومی ارائه می‌شود و دانشجویان می توانند حداکثر ۶ واحد اخذ کنند، همچنین دانشجویان ترم آخر که تنها ۸ واحد جهت فارغ التحصیلی دارند در صورت ارائه دروس مذکور می توانند ۸ واحد باقی مانده خود را انتخاب کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در رابطه با ثبت نام دانشجویان میهمان اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه های دیگر نیز می توانند در ترم تابستان دانشگاه سوره شرکت کنند و ثبت نام کلیه دانشجویان میهمان پس از تکمیل فرم ثبت نام، دریافت رمز عبور و کدشناسه به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به حضور ندارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : حوزه و دانشگاه تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها