فارس دی پی آر حجت الاسلام اژه ای اشراف کامل بر نقاط ضعف و قوت دستگاه قضائی دارد - فارس دی پی آر

رسول کوهپایه زاده وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گفت‌وگو با فارس دی پی آر، حسن انتخاب رهبر معظم انقلاب در انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضائیه را به جامعه حقوقی و قضائی کشور و ملت ایران تبریک گفت و اظهار کرد: حجت الاسلام اژه ای سال‌ها تجربه حضور در دستگاه قضائی را دارند و در بطن و متن مسائل قضائی هستند.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: آقای اژه‌ای در زمینه آسیب‌شناسی و اشراف کامل بر نقاط ضعف و قوت دستگاه قضائی، تجربه بسیار گران‌سنگی دارند.

کوهپایه‌زاده تصریح کرد: نکته دیگر اینکه او به دلیل سمت‌های اجرایی دیگری هم که قبلاً داشتند آشنایی بیشتری در این خصوص دارند و در واقع با این انتصاب امکان و زمینه مشارکت و هماهنگی قوا به خصوص قوه قضائیه و مجریه در طول ۴۲ سال گذشته به نقطه اوج خود خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به حضور آیت الله رئیسی در رأس قوه مجریه و انتصاب آقای اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه شاهد هم‌افزایی بی‌سابقه‌ای در سطح مدیریت کلان کشور خواهیم بود که این موضوع نهایتاً باعث انتفاع کلان ملی خواهد شد.

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با اشاره به پاسخگویی سریع دبیرخانه معاونت اول قوه قضائیه در زمان تصدی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به درخواست‌ها و لوایح، به بیان تجربه شخصی خود در این زمینه پرداخت و ادامه داد: مطابق با وظیفه وکالتی گاهی اوقات مکاتباتی با دفتر حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای داشتم و از نظر بنده منظم‌ترین قسمت دستگاه قضا، دبیرخانه معاون اول قوه قضائیه بود و پاسخ هر نامه، لایحه و درخواستی که یک وکیل یا یک فرد عادی در دبیرخانه معاون اول قوه قضائیه ثبت می‌کرد نهایتاً پس از سه روز کاری دریافت می‌شد و پاسخگویی بی‌نظیر بود.

این وکیل دادگستری با اشاره به هوشمندی و حافظه قوی و نکته سنجی رئیس جدید دستگاه قضا یادآور شد: این انتخاب بسیار هوشمندانه، شایسته و بر اساس مقتضیات و واقعیات جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: بی شک روندی که آقای رئیسی در قوه قضائیه بر اساس سند تحول قضائی آغاز کرد با قوت و قدرت بیشتری طی خواهد شد، مواردی که رهبر معظم انقلاب در حکم ایشان اشاره کرده بودند حتماً نصب العین قرار خواهد گرفت و قطعاً دوران شکوفایی و اعتلای دستگاه قضائی را شاهد خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها