فارس دی پی آر سبک زندگی انسان مؤمن انقلابی «شهید بهشتی» الگوی دانشجویان باشد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام مصطفی رستمی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با اشاره به سبک زندگی شهید بهشتی گفت: آنچه که از شهید بهشتی (رضوان الله علیه) نیاز است تا فرا بگیریم و به زندگی‌مان وارد کنیم، یک نوع سبک زندگی است؛ سبک زندگی انسان مؤمن انقلابی.

وی ادامه داد: بهشتی در بیان نقاط ضعف جامعه اسلامی و کاستی‌ها و قصور مدیران، زبانی تیز، برنده، بدون تعارف و البته همراه با انصاف داشت.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: در میدان عمل، اهداف، مصالح و عدالت انقلابی را مد نظر قرار می‌داد و در این مسیر، اعتقاد قلبی و التزام عملی به آنچه که می‌گفت و آنچه که به عنوان قله معرفی می‌کرد، راهنما و معرفش بود. کار برای انقلاب را به بهانه مساعد نبودن شرایط و یا بر عهده نداشتن مسئولیت رسمی تعطیل نمی‌کرد.

وی ادامه داد: در مسیر رسیدن به اهداف انقلابی، الگوی مد نظر او الگوی کار تشکیلاتی و تجمیع حول یک محور واحد و اصیل به نام اسلام و اندیشه اسلامی بود.

رستمی خاطرنشان کرد: در میدان انقلاب، تهمت‌ها و تخریب‌ها او را دلسرد نکرد و باعث نشد تا اهداف را کنار بگذارد یا فراموش کند و همین ویژگی او بود که باعث شد تا برای حضرت امام خمینی (ره) مظلومیت بهشتی، غمناک‌تر از شهادتش باشد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها یادآورشد: این منظومه زندگی شهید بهشتی، اکنون و در میدان گام دوم انقلاب، باید الگوی زندگی جوانان و دانشجویان ما باشد.

وی افزود: مطالبه‌گری و مبارزه با فساد بدون تعارف و مبتنی دانش کافی با رعایت انصاف، تعریف اصلاح و ارتقا تفکر اعضای جامعه اسلامی به عنوان هدف اصلی، تقسیم کار تشکیلاتی برای رسیدن به اهداف انقلابی، نهراسیدن از تهمت‌ها و برچسب‌هایی همچون تندرو و افراطی و لزوم حرکت‌های خودجوش و آتش به اختیار، آن الگویی است که باید در جوانان ما درونی شود و اگر چنین شد، می‌توان ثمره این مدل از کنش‌گری انقلابی را به زودی دید.

وی تاکید کرد: امروز ما نیازمند «بهشتی» زیستن و «بهشتی» شدن هستیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : حوزه و دانشگاه تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها