فارس دی پی آر سرپرست استقلال اظهاراتش درباره مربی ایتالیایی را تکذیب کرد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال، ضمن اصلاح توضیحات پیشین خود درباره پرونده «گابریله پین» دستیار ایتالیایی مدنظر فرهاد مجیدی، گفت: بعد از انتشار صحبت‌های اینجانب درباره وضعیت دستیار ایتالیایی مدنظر آقای مجیدی، گفت و گویی که با آقای مددی مدیرعامل باشگاه داشتم، ارائه توضیحات دقیق‌تر درباره وضعیت مربی مدنظر کادر فنی را لازم دانستم.

سرپرست استقلال افزود: قرارداد جدیدی از سوی باشگاه برای آقای پین ارسال شده و بندهای مورد نظر در آن گنجانده شده که در نهایت منتظر اعلام نظر از سوی طرف ایتالیایی هستیم.

عبداللهی در پایان صحبت‌های خود گفت: همه اعضای باشگاه بدون شک یک هدف دارند و هواداران هم در این مسیر در کنار تیم محبوب خود باشند. همه با وجود مشکلاتی که وجود دارد و همیشه گریبان گیر استقلال بوده، برای نتیجه گرفتن تیم تلاش می‌کنند و امیدوارم روند پیروزی‌هایمان در اراک نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش فارس دی پی آر، عبداللهی پیش از این گفته بود: «همه چیز آماده بود و مقرر شد یکی از هواداران مقداری از قرارداد گابریله پین را بپردازد ولی بین ایشان و مدیریت باشگاه درگیری پیش آمد که باعث شد این موضوع در حالت مبهم قرار بگیرد و معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد.»

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها