فارس دی پی آر فراخوان معرفی سخنرانان سیزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق - فارس دی پی آر

به‬ گزارش‬ خبرنگار‬ مهر، دبیرخانه رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق، به منظور شناسایی افراد، مدارس و ‏مجموعه‌های فعال در زمینه تعلیم و تربیت جهت ارائه در سیزدهمین رویداد چهارسوق که در ‏آذرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، از تمام فعالان این حوزه دعوت به عمل آورده‬ است‬ تا‬ علاقمندان‬ فرصت‬ داشته‬ باشند‬ که در تصمیم‌گیری انتخاب سخنرانان چهارسوق سیزدهم نقش داشته و یا در‬ صورت‬ تمایل‬ در این رویداد به عنوان سخنران حضور داشته باشند.

رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق بزرگ‌ترین گردهمایی مردمی فعالان نظام آموزشی ‏کشور است.

در‬ فراخوان‬ انتخاب سخنران برای این رویداد آمده است: «اگر کار مؤثری برای بهبود یا تحول نظام آموزشی انجام داده‌اید، سخنرانی در ‏رویداد چهارسوق فرصتی است برای معرفی تجربه شما به جامعه آموزشی کشور.‏

‏ اگر ابزاری ساخته‌اید یا نرم‌افزاری تولید کرده‌اید که آموزش و یادگیری را متحول ‏می‌کند، ‬ اگر روشی عالی برای تدریس و بهبود یادگیری دانش‌آموزان خلق کرده‌اید، ‏ اگر دانش و تجربه‌ای دارید که در طول سالیان متمادی و به‌سختی آن را کسب ‏کرده‌اید، ‬ ‏ اگر پژوهشگری هستید که درباره موضوعی خاص می‌خواهید یافته‌هایتان را به ‏اشتراک بگذارید. ‬این رویداد را از دست ندهید.»

همچنین افرادی که در شکل‌دادن به تحول نظام آموزشی کار مهمی انجام داده‌اند، نویسندگان، شاعران یا قصه‌گویان با توانایی خلق مفاهیم ارزشمند، ایده پردازان برای ایجاد تحول در کل یا بخشی از نظام آموزشی، نیز خطاب این رویداد هستند. ‏

در‬ این‬ فراخوان‬ برای‬ تکمیل‬ فرم‬ درخواست‬ سخنرانی ذکر شده است که پیش از تکمیل فرم مخاطبان به این سؤال‌ها فکر کنند: ‏ آیا توانایی قانع کردن دیگران در مورد اهداف و کارهایتان را دارید؟ ‬ ‏ آیا توانایی ارائه یک سخنرانی معتبر، باورکردنی و موثق را دارید؟ ‬ ‏ آیا تواضع و فروتنی را به جلب توجه و خیره‌کننده بودن ترجیح می‌دهید؟ ‏ آیا می‌توانید بدون تبلیغ شرکت، محصول یا خدمت‌تان سخنرانی‌تان را ارائه کنید؟ ‬ ‏ آیا برای تبدیل سخنرانی‌تان به یک بحث برجسته، اصیل، روان، جذاب و الهام‌بخش ‏آماده‌اید تا ماه‌ها با مربی‌های چهارسوق کار کنید؟ ‬ ‏ آیا تمایل دارید در کل رویداد شرکت کنید و با شرکت‌کنندگان ارتباط برقرار کنید؟

علاقمندان حداکثر تا ۲۰ تیرماه فرصت‬ دارند‬ فرم‬مورد نظر را تکمیل کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها