فارس دی پی آر لذت بی‌پایان تفریحات آبی با اورجینال اینتکس - فارس دی پی آر

به گزارش بازرگانی فارس دی پی آر، با فرا رسیدن فصل پر هیجان تابستان و بالا رفتن دمای هوا، نیاز به لذت بردن از خنکای آب بسیار احساس می‌شود، علاوه بر آن تفریحات آبی هم به صورت گروهی و نیز به صورت تکی برای کودکان و حتی بزرگسالان جذاب و سرشار از احساس لذت است، حال سوال پیش می‌آید که با شیوع کرونا و افزایش خانه‌های آپارتمانی بدون حیاط، چگونه می‌توانیم از تفریحات آبی مانند شنا کردن لذت ببریم؟ در این مورد اورجینال اینتکس با محصولات بادی بی‌نقص خود به داد شما رسیده است!

استخر بادی

استخر بادی در سایزها و طرح‌های بسیار زیاد و متنوع تولید شده است، استخرهای بادی در ابعاد مختلف با ارتفاع‌های کوتاه و بلند تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند که برای هر فضا و مکانی که می‌خواهید در آن‌جا استخرتان را نصب کنید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

در دنیای امروزی با افزایش آپارتمان نشینی و کوچک‌تر شدن خانه‌ها، امکان قرار دادن استخرهای پیش ساخته و یا ثابت در منزل‌ها بسیار کاهش یافته، حیاط‌ها یا به صورت مشترک استفاده می‌شود و یا فضای کافی را برای راه‌اندازی استخر دارا نیستند. شما می‌توانید از این محصولات بادی در خانه، در حیاط باغ یا ویلای خود و حتی در پشت بام یا پارکینگ استفاده کنید.

مزیت دیگر استفاده از استخر بادی قیمت پایین‌تر آن نسبت به استخرهای ثابت یا پیش ساخته است، در حالی که دارای کاربردهای بیشتری مانند قابلیت حمل است و شما می‌توانید آن را به تمامی مکان‌های دلخواه خود ببرید و از آن استفاده کنید.

اما نگرانی اصلی خانوده‌ها در هنگام خرید وسایل بادی، جنس و کیفیت محصولی است که خریداری می‌شود استخرهای بادی از جنس وینیل یا vinyl تولید شده‌اند، وینیل دارای مقاومت و دوام بالا، انعطاف پذیری زیاد و در عین حال ارزان قیمت است و با وجود این کاربردها در ماده وینیل خیال خریداران باید از قیمت و جنس راحت باشد.

مزیت‌های استخر بادی تمام نشدنی است، برای مثال این محصولات بادی دارای تنوع‌های بسیار زیادی هستند، شما می‌توانید از اورجینال اینتکس انواع استخرهای سرسره دار، آبپاش دار، مبل و صندلی دار خرید کنید.

وان بادی

استفاده از وان بادی برای بازی کودکان هنگام استحمام یا ریلکس کردن بزرگسالان بعد از یک روز کاری سخت بسیار جذاب و هیجان انگیز است، کوچک‌تر شدن روز به روز خانه‌ها بر روی کوچک‌تر شدن حمام‌ها نیز تأثیرگذار بوده است و در اکثریت حمام خانه‌های امروزی نمی‌توان از وان‌های سرامیکی استفاده کرد پس استفاده از وان بادی بهترین راه است.

با استفاده از وان‌های بادی و راه‌اندازی آنها در هر مکان و زمانی که لازم است در کمترین زمان و ساده‌ترین روش تنها با استفاده از یک پمپ باد برقی یا پمپ باد دستی، می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید و بعد از یک روز خسته کننده، تمام خستگی‌های خود را در وان رها کنید.

همچنین در زمان‌هایی که کودک شما از وان بادی کودک خود استفاده نمی‌کند می‌توانید با راه‌اندازی وان بادی در اتاق کودک خود و ریختن انواع توپ‌های بادی یا حتی وسیله‌های بازی کودکتان در آن یک مکان مفرح برای بازی و خوش‌گذرانی کودک خود ایجاد کنید.

وان بادی گروهی از زیر مجموعه استخر بادی به شمار می‌آید و یک محصول از جنس وینیل یا پی وی سی نرم است که در ابعاد و اندازه‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده‌است. این محصول از ارتفاع بلندتری نیز نسبت به استخرهای بادی برخوردار است و دارای دیواره‌های بلندتری می‌باشد.

شما با خرید یک وان بادی با کیفیت و با قیمت ارزان با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم از آن به عنوان وان و هم یک محل بازی برای کودک خود استفاده می‌کنید، از طرفی وان بادی مزیت‌های بسیار زیادی مانند جنس ضد حساسیت، قابلیت حمل، نصب و راه‌اندازی سریع و آسان، قابلیت تحمل آب سرد و گرم به همراه تنوع و رنگ‌بندی‌های بسیار زیاد و جذاب دارد! پس با خرید یک وان بادی با کیفیت از اورجینال اینتکس زندگی خود را دستخوش تغییر کنید.

تخت بادی

بعد از یک آبتنی یا یک روز خسته کننده شما نیاز به یک خواب آرامش‌بخش روی یک تخت بادی دارید، مهم‌ترین بخش زندگی انسان‌ها را خواب تشکیل می‌دهد، شما با خواب کافی سالم‌تر، پر انرژی‌تر و سرحال‌تر خواهید بود، پس شما علاوه بر اهمیت دادن به ساعت خواب خود باید مکان و تختی که بر روی آن استراحت می‌کنید را مدنظر قرار دهید.

نوع و جنس تختی که شما برای خواب استفاده می‌کنید بسیار حائز اهمیت است، پیشنهاد ما به شما استفاده از تخت بادی می‌باشد چون این محصولات بادی به صورت طبی و رویه جیر ضد تعریق تولید می‌شوند از طرفی دارای قابلیت حمل آسان، ابعاد متفاوت به همراه تحمل وزن متفاوت هستند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید تخت بادی را که نیازهای شما را به بهترین نحو برطرف می‌کند را انتخاب کرده و با خیال راحت و در سریع‌ترین زمان از اورجینال اینتکس خریداری کنید.

تخت بادی اورجینال اینتکس

یکی از ویژگی‌های تخت بادی قیمت مناسب این محصول نسبت به دیگر تخت‌های خوش‌خواب دار فلزی و چوبی است و با هزینه‌ای بسیار کمتر می‌توان یک تخت خواب بادی با بهترین ویژگی‌ها را تهیه کرد.

اورجینال اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس است که شما می‌توانید انواع محصولات بادی با کیفیت از انواع برندهای به خصوص اینتکس را از وبسایت اورجینال اینتکس با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان خریداری نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و فارس دی پی آر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : بازار تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.