فارس دی پی آر مجوز بکارگیری ۵۳۷ نیروی قرارداد کارمعین برای ۳ شهرداری صادر شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مهدی جمالی نژاد ضمن بیان خبر فوق اظهار کرد: در این راستا مجوز بکارگیری ۳۰۲ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری کلانشهر شیراز صادر شد.

وی اضافه کرد: همچنین مجوز بکارگیری ۱۸۳ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری کرمانشاه و ۵۲ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری شهرکرد نیز صادر شد.

جمالی نژاد ادامه داد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص‌های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابراز امیدواری نمود که با همکاری سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور باشیم.

شایان ذکر است مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌ها پیش از این برای شهرداری قم و شهرداری‌های استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، بوشهر، اصفهان و یزد صادر شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها