فارس دی پی آر مدیران استقلال باید بیشتر تلاش کنند/ نگران آینده تیم ملی هستم - فارس دی پی آر

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با فارس دی پی آر گفت: آبی‌های تهرانی روزهای پرهیاهویی را سپری می کنند، متاسفانه با وجود اینکه همه اهالی فوتبال اعم از هواداران، پیشکسوتان و کارشناسان نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه هشدار دادند اما هیچ تغییری در استقلال صورت نگرفته است و همچنان مشکلات باعث شده که آبی ها روزهای خوبی را پشت سر نگذارند.

وی تاکید کرد: در هیچ جای دنیا مرسوم نیست که سرمربی تیم کارهای مدیریتی هم انجام دهد. مسائل فنی اولویت اول و آخر سرمربی و دستیارانش است اما فرهاد به خاطر اینکه آرامش در باشگاه و نزد بازیکنانش حفظ شده و آنها شرایط روحی و روانی خوبی داشته باشند به کارهای مدیریتی هم رو آورده و تلاش می کند وحدت و همدلی را بین اعضای تیم حفظ کند.

مهاجم پیشین استقلال در مورد تغییراتی که در اعضای هیات مدیره صورت گرفته گفت: از جمع اعضای هیات مدیره فقط از لحاظ فوتبالی فقط پرویز مظلومی را می شناسم و نسبت به دیگر اعضای هیات مدیره شناختی ندارم. دو تن از اعضا بعد از گذشت یک روز از کارشان استعفا می دهند اما مجدد با فشار وزارت ورزش دوباره برمی گردند و این موضوع نشان می دهد که کسانی نمی خواهند استقلال روی خوش ببیند و بیشتر از همه در این اتفاقات این هواداران هستند که ضربه می خورند. علاقه مندانی که تمام عشق و زندگی شان به این تیم ختم می شود و عاشق تیم شان هستند و دوست دارند استقلال همیشه آرامش داشته و نتایج قابل قبولی کسب کند.

فتح آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل استقلال را یک چیز حل می کند و آن پول است. به اعتقاد من حتی اگر هفته ای یک بار هم هیات مدیره تغییر کند و یا مدیرعامل عوض شود هیچ اتفاقی در استقلال رخ نخواهد داد مگر اینکه پولی به باشگاه تزریق شود تا بدهی ها پرداخت شده و برای آینده اندوخته ای باقی بماند.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به آینده استقلال با این شرایط وجود دارد یا خیر گفت: در حال حاضر که هیچ امیدی وجود ندارد و همه نگران تیم هستند اما امیدوارم با تغییراتی که در سطح اول مدیریت کشور صورت می گیرد وزیر ورزش کابینه دولت جدید نگاه بهتری به استقلال داشته باشد و این تیم را هم از خود بداند نه اینکه بین دو تیم اختلاف قائل شود.

وی در پایان و در خصوص ماندن اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: باید بپذیریم که اسکوچیچ در اندازه های تیم ملی کشورمان نیست. درست است که او در مرحله قبل ۴ پیروزی به دست آورد اما همه می دانیم که تیم هایی مثل کامبوج، هنگ کنگ و یا بحرین در اندازه های فوتبال ما نیستند.

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان نیاز به یک سرمربی بزرگ دارد اما حالا که در همه سطوح در فوتبال مان با مشکلات مالی مواجه هستیم مجبوریم از همین اسکوچیچ استفاده کنیم هر چند بعید است بتوانیم با او به جام جهانی راه پیدا کنیم چون در مرحله بعد تیم های پرقدرت وجود دارند و کار برای ما سخت خواهد شد اما من مثل هر ایرانی آرزو می کنم تیم ملی کشورم به جام جهانی راه پیدا کند و به همین دلیل از اسکوچیچ حمایت می کنم تا او بتواند با آرامش کامل تیم ملی کشورم را به جام جهانی برساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها