فارس دی پی آر چاپ ساک پارچه‌ای و قیمت کیسه پارچه ای؛ پارچینه - فارس دی پی آر

به گزارش بازرگانی فارس دی پی آر، شرکت پارچینه به عنوان یکی از موفق ترین مجموعه‌های تولیدی در این زمینه سال هاست که با رعایت الگوهای مشتری مداری و عرضه محصولات خود با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت توانسته در شمار موفق ترین برندهای تجاری قرار بگیرد که به راحتی می‌توان به آن اعتماد کرده و سفارشات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری به این مجموعه سپرد.

از مهمترین ویژگی‌های انواع ساک پارچه‌ای می‌توان به امکان بازیافت آن‌ها اشاره کرد، که در مقایسه با انواع نایلون و نایلکس که تا مدت بسیار زیادی در طبیعت باقی می‌مانند و علاوه بر آلودگی محیط زیست زندگی موجودات زنده را نیز به خطر می‌اندازند بسیار مناسب‌تر هستند، این ویژگی سبب شده فعالان محیط زیست با جدیت بیشتری در جهت حذف کیسه‌های پلاستیکی و جایگزینی انواع ساک پارچه‌ای و کیسه پارچه‌ای فعالیت کنند.

زیبایی، دوام و کارایی از مهمترین خصیصه‌های چاپ ساک پارچه‌ای است و می‌توان از آن‌ها تا چندین بار استفاده کرد، بی آن که تغییر حالت دهند و یا از مقاومت آن‌ها کاسته شود، که این امر نیز پیامدهای مثبت بسیار زیادی برای محیط زیست و شرکت‌های تولیدی برای تبلیغات محصولاتشان دارد. انواع ساک و کیسه پارچه‌ای با توجه به نوع متریالی که در تولید آن‌ها به کار رفته است، از مقاومت‌های مختلفی برخوردار هستند و اغلب آن‌ها که از جنس اسپان باند هستند قادرند وزن محصولات مختلف را تا ۲۵ کیلوگرم تحمل نمایند، البته این ویژگی به نوع متریال اولیه و تعداد لایه‌های پارچه اسپان باند نیز وابستگی مستقیم دارد و متقاضیان چاپ ساک پارچه‌ای و یا کیسه پارچه‌ای می‌توانند آن‌ها را در ضخامت‌های مختلف با طراحی‌های دلخواه سفارش دهند.

عوامل تعیین قیمت کیسه پارچه‌ای

چاپ ساک پارچه‌ای به جای انواع نایلون و نایلکس‌های تبلیغاتی در فروشگاه‌ها مزایای بسیار زیادی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به جلب توجه مشتریان، احترام به حقوق مصرف کننده، کمک به حفظ محیط زیست و همین طور تبلیغات پایدار و معرفی برندهای تجاری به صورت سیار اشاره کرد که این خصیصه‌ها توجه تولید کنندگان و مجموعه‌های فروشگاهی را به استفاده از انواع ساک پارچه‌ای و کیسه پارچه‌ای جلب کرده است و روز به روز به تعداد شرکت‌های ارائه دهنده سفارش چاپ ساک پارچه‌ای افزوده می‌شود.

این محصولات در دو نوع برزنتی و اسپان باند (نان وون) در ابعاد و طراحی‌های مختلف عرضه می‌شوند و متقاضیان با توجه به وزن محصولات خود نمونه‌ای از آن‌ها را انتخاب کرده و سفارش می‌دهند. جنس این محصولا که بر حسب نوع و وزن کالا می‌توان آن‌ها را در انواع برزنتی و یا نان وون و اسپان باند خریداری کرد از مهمترین عوامل تعیین قیمت کیسه پارچه است. به عنوان مثال فروشگاه‌های عرضه کننده البسه، کیف و کفش و وسایل لاکچری با وزن کم اغلب سفارش چاپ ساک پارچه‌ای از نوع اسپان باند را می‌دهند که از قیمت ارزان‌تری در مقایسه با انواع کیسه پارچه‌ای برزنتی برخوردار هستند و امروزه اغلب استفاده از انواع کیسه‌های برزنتی منحصر به مجموعه‌های قطعه سازی می‌شود.

بنابراین از مهمترین عوامل تعیین قیمت کیسه پارچه‌ای می‌توان به مواردی همچون جنس، ضخامت و تعداد لایه‌ها، رنگ، سبک طراحی و کیفیت چاپ ساک پارچه‌ای و غیره اشاره کرد که به تفکیک در افزایش قیمت این محصولات تأثیر بسزایی دارد. شرکت معتبر و محبوب پارچینه سال هاست در زمینه طراحی و تولید انواع کیسه پارچه‌ای در ابعاد و اندازه‌های مختلف مطابق با سفارشات مشتریان فعالیت می‌کند و با استفاده از بهترین متریال اولیه و باکیفیت توانسته اعتماد و رضایت مخاطبان این محصولات را جلب نماید.

کیسه پارچه ای

ویژگی‌های ساک پارچه‌ای مناسب

کیفیت تمامی محصولات تولیدی نظیر انواع ساک پارچه‌ای و کیسه پارچه‌ای به نوع متریال مصرفی آن‌ها وابستگی کامل دارد، این نوع از کیسه‌ها در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم تولید می‌شوند، که نشان دهنده میزان تحمل وزن کالا با استفاده از آن هاست، به این ترتیب مجموعه‌های مختلف عرضه کننده کالا با توجه به نوع این کیسه‌ها می‌توانند مناسب‌ترین و مقرون به صرفه ترین آنها را انتخاب نمایند. از مهمترین ویژگی‌های ساک پارچه‌ای مناسب می‌توان به مقاومت کافی آن برای حمل محصولات عرضه شده، تنوع در رنگ، طراحی مناسب دسته، کیفیت بالای چاپ آرم و مشخصات فروشگاه، قابلیت استفاده چند باره و امکان شست و شو در ماشین لباسشویی اشاره کرد که این روش ارائه محصول را نسبت به دیگر روش‌ها متمایز می‌کند.

همان طور که در این مقاله بارها به آن اشاره شد، چاپ ساک پارچه‌ای و انواع کیسه پارچه‌ای اغلب با رویکرد تبلیغات شرکت‌ها، مجموعه‌های فروشگاهی و خدماتی انجام می‌شود، بنابراین زیبایی ظاهری، کیفیت بالای طراحی، وضوح چاپ و طراحی مناسب از مهمترین آیتم‌های انتخاب و طراحی ساک و کیسه پارچه‌ای است. چاپ ساک پارچه‌ای و کیسه پارچه‌ای در مجموعه تولیدی پارچینه با توجه به سفارشات مشتریان، در رنگ‌ها و سایزهای مختلف با انواع دسته‌های زنبیلی و پانچی انجام می‌شود، علاوه بر این کیفیت چاپ این محصولات نیز در بالاترین سطح کیفی است و با استفاده از آن‌ها می‌توان به سادگی مشتریان را مجذوب زیبایی بسته بندی نمود. این مرکز معتبر سالهاست که در زمینه فروش ساک پارچه‌ای باکیفیت بالا فعالیت می‌کند و به متقاضیان این محصولات به صورت حضوری و آنلاین خدمات می‌دهد، برای خرید این محصولات تنها کافی است با کارشناسان مجرب این واحد صنعتی در بخش فروش تماس گرفت و شفارشات خود را ثبت نمود و آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل گرفت.

خرید آنلاین ساک پارچه‌ای ارزان و باکیفیت

شرکت پارچینه از برندهای تجاری موفق و معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع نایلون، نایلکس، کیسه و ساک پارچه‌ای و پلاستیکی در طراحی‌ها و ابعاد مختلف است که به دلیل کیفیت بسیار بالای تولیدات خود طرفداران بسیار زیادی در صنعت تبلیغات، عرضه کالا، محصولات و خدمات دارد. کیفیت چاپ ساک پارچه‌ای و قیمت کیسه پارچه‌ای در این مجموعه بزرگ تولید و عرضه کننده بسیار مناسب است، و تمامی متقاضیان این محصولات به صورت حضوری و آنلاین از سراسر کشور می‌توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان‌ترین قیمت از این فروشگاه معتبر تهیه کنند.

کیسه پارچه ای

متقاضیان خرید ساک پارچه‌ای ارزان و باکیفیت با مراجعه به مجموعه‌های معتبر و آنلاین عرضه کننده این محصولات نظر وب سایت پارچینه می‌توانند سفارش چاپ ساک پارچه‌ای و کیسه پارچه‌ای را در ضخامت‌ها، رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف سفارش دهند و آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت از سراسر کشور تحویل بگیرند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و فارس دی پی آر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : بازار تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.