فارس دی پی آر ۵ پیام تبریک به رئیس جدید قوه قضائیه - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، در متن پیام تبریک محمد مصدق رییس دیوان عدالت اداری به مناسبت انتصاب رئیس محترم قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای آمده است:

«حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای؛

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب (دام‌ظله العالی) را به عنوان رییس قوه قضاییه که نشان از شایستگی و تجارب ارزنده حضرتعالی دارد صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. بی تردید دوران مسوولیت جنابعالی همچون سایر مسوولیت‌های مختلف در دستگاه قضایی درخشان و منشا آثار پربرکت خواهد بود و اقدامات تحولی در قوه قضاییه با شتاب دو چندان ادامه خواهد یافت. برای حضرت آیت الله رییسی در قوه مجریه آرزوی توفیق از خداوند متعال مسالت دارم و از تلاش‌های مجاهدانه ایشان که موجب تحول عظیم در قوه قضاییه شد، کمال قدردانی را دارم»

همچنین علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه نیز در پیام دیگری انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را تبریک گفت و نوشت:

«بسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای (دامه برکاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه که بیانگر حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روحیه جهادی و عدالت طلبی و اشراف کامل حقوقی و قضایی بر دستگاه عدلیه است دستگاهی که امروزه به عنوان ملجا و پناهگاه واقعی مردم قرار گرفته و نقش اعتماد ساز و تحول آفرین دارد. تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم
بدون شک حضور حضرتعالی در این جایگاه با سابقه درخشان علمی و توانمندی‌های فقهی و قضایی آمیخته با تعهد و کار آمدی می‌تواند در ادامه این مسیر پر افتخار و اجرای برنامه‌های تحولی و بنیادین مد نظر معظم‌له در این برهه حساس بویژه در سالی که مزین به شعار کاربردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها شده است اثر بخش و امید آفرین باشد و بیش از پیش شاهد تحقق تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای رسیدن این دستگاه عظیم به جایگاه واقعی خود باشیم.

دوام توفیقات حضرتعالی را در این جایگاه خطیر، تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت از ذات اقدس الهی مسئلت دارم.»

در پیام تبریک دیگری که از سوی محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران منتشر شد وی نوشت:

«بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت تأییداته)

انتصاب حضرتعالی به عنوان ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران که به حق بر اساس برخورداری از تجربه گرانبها و شناخت عمیق و سابقه درخشان در امر قضا در سالیان متمادی در سطوح مختلف در دستگاه قضایی بوده است را به جنابعالی و خانواده بزرگ دستگاه قضایی کشور و جامعه حقوقی میهن اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم.

یقیناً تجربیات ارزنده آن جناب مستطاب در دوران مسئولیت‌های مختلف در قوه قضاییه موجب گسترش عدالت و احیای حقوق عامّه و تأمین آزادی‌های مشروع و نظارت بر حسن اجرای قوانین و پیشگیری از وقوع جرم و نیز مبارزه قاطع با فساد بوده و در ادامه رویکرد تحوّلی و اجرای سند تحول موجود نیز چراغ راه همه زحمتکشان شریف دستگاه قضایی کشور خواهد بود.

حقیر به عنوان خادم همکاران شریف قضایی و اداری در دادگستری استان تهران، رجاء واثق دارم که با آمادگی کامل و تحت ارشادات عالیه حضرتعالی و مقامات محترم ستاد قوه قضائیه در تحقق اهداف اعلامی از سوی مقام معظم رهبری و خدمتگزاری به ملت شریف ایران با روحیه جهادی انجام وظیفه نماییم.
وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ»

به گزارش مهر، حجت الاسلام هادی صادقی رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور نیز در پیامی نوشت:

«حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی اژیه (دام عزه)

با سلام و تحیت، انتصاب شایسته حضرت‌عالی را به سمت ریاست قوه قضاییه از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) تبریک عرض می‌کنم. جناب‌عالی به دلیل آراستگی به پارسایی، دانش و تخصص در امر قضاوت و امور پیرامون آن، تجربه فراوان مدیریتی و کار جهادی، روحیه مردمی و انقلابی گزینه‌ای شایسته برای تصدی این جایگاه رفیع هستید که بحمدالله توانسته‌اید اعتماد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به دست آورید.

بی شک جناب‌عالی خواهید توانست با اتکای به مدد الهی و ادعیه خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همراهی قضات شریف و کارمندان ساعی دستگاه قضایی و اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، در ادامه مسیر برنامه‌های تحولی قوه قضاییه توفیقات فراوان داشته باشید.

دوام توفیقات جناب‌عالی را در این جایگاه خطیر، از خداوند متعال طلب می‌کنم.
هادی صادقی/‏۱۱ تیرماه ۱۴۰۰»

همچنین در متن پیام تبریک رئیس سازمان زندان ها به مناسبت انتخاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه به عنوان رئیس دستگاه قضا آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژیه ” دامت برکاته

ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و تحیت

افتخار علمداری در عرصه اجرای عدالت و احقاق حق، و مورد پسند و انتخاب نائب امام زمان عج واقع شدن، بسیار شوق آفرین و مغتنم است.

یقیناً باعنایت خداوند متعال و اهل بیت ع در پرتو تلاش مخلصانه و جهادی به اتکای، دانش و تجارب گران‌سنگ، امید و انتظار مقام معظم رهبری حفظه الله و مردم، تصدیق و جامه عمل خواهد پوشید.

انشاءالله در سایه تدابیر جنابعالی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همسو با سایر ارکان قضایی در بستر سند تحول قضائی، هرچه سریعتر و بیشتر به سازمان مدنظر بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر عزیزمان به “آموزشگاه نیکی ها” تبدیل شود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف و بی نام زندانبانی سراسر کشور ضمن عرض تبریک صمیمانه، دوام توفیقات حضرتعالی را در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و عزت و افتخار آفرینی برای آن بزرگواران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها