فارس دی پی آر ​سرنوشت مبهم تکواندو البرز/ رقابت مربیان تیم ملی - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، دوره چهار مسئولیت محمد نوذری رئیس دیرپا و موفق هیأت تکواندو استان البرز چندی پیش به پایان رسید و پس از هماهنگی اداره ورزش و جوانان با فدراسیون، افشاری از کارمندان استان به عنوان سرپرست انتخاب شد تا مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند. این تغییر در حالی صورت گرفت که نوذری اطلاعی از آن نداشت و انتظار می‌رفت احترام مردی که برای تکواندو استان زحمات زیادی کشیده حفظ شود!

بر همین اساس در مدت زمان قانونی، داود صالحی، رضا ایمانزاده، وحید عبداللهی، پیمان ثابت و سید نعمت خلیفه برای نشستن روی صندلی ریاست ثبت نام کردند. فدراسیون تکواندو نیز اصرار دارد تا انتخابات قبل از بازی‌های المپیک برگزار شود و اداره کل نیز در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی است.

نکته مهم اینکه هیأت تکواندو استان البرز که به عنوان یکی از قطب‌های اصلی تکواندو کشور مطرح است، عناوین قهرمانی متعدد در رده‌های سنی مختلف رد سطح کشور کسب کرده و تکواندوکاران زیادی به تیم‌های ملی تحویل داده، لیگ‌های متعدد برگزار می‌شود و در بخش آموزش نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. در چنین شرایطی نیاز به فردی آشنا به زوایای مختلف تکواندو استان بدون مشغله کاری برای با حضور پررنگ، وقت کافی در خدمت تکواندو استان باشد.

این در حالیست که عبداللهی و خلیفه اکنون در اردوهای تیم ملی در کنار آماده سازی تیم‌های خود برای حضور در المپیک، برای کسب کرسی ریاست هم رقابت می‌کنند. ضمن اینکه حتی بعد از المپیک نیز به دلیل مربیگری در سطح ملی و باشگاهی، مشغله کاری زیادی دارند و بعید است که وقت کافی برای ریاست در هیأت داشته باشند. شاید فردی دانشگاهی چون رضا ایمانزاده و یا پیمان ثابت که در امور اجرایی تجربیات زیادی کسب کرده بتوانند در این بخش بیشتر مثمر ثمر باشند.

امیدواریم مسئولان فدراسیون تکواندو، هیأت تکواندو استان البرز را قربانی انتخابات چندماه آینده فدراسیون نکنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها