فارس دی پی آر بیش از ۱۳ هزار محصول در فن‌بازار ارائه شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از معاونت علمی و فناوری،محمدصالح خالقی با بیان این‌که رفع نیاز تجاری‌سازی برای صاحبان فناوری از یک سو و رفع نیازهای متقاضیان از سوی دیگر، مهم‌ترین هدف فن‌بازارهای منطقه‌ای است، عنوان کرد: با شروع کار فن‌بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توجهی جدی به رفع نیازهای فناورانه صورت گرفت.

خالقی با بیان این‌که تا کنون بیش از ۴۳۰ تقاضای فناوری از سوی صاحبان صنایع، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌ها به ثبت رسیده است، ادامه داد: عمده محصولاتی که در فن‌بازارها ارائه می‌شود، محصولات دانش‌بنیان و فناور ایران‌ساخت هستند.

وی تاکید کرد: فن بازارها بستری برای شناسایی فناوری‌ها توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای این که بتوانند روی این محصولات و فناوری‌ها سرمایه‌گذاری کنند فراهم می کند.

دبیر شبکه ملی فن‌بازار به ثبت بیش از ۱۳هزار محصول و فرآورده دانش‌بنیان ایران‌ساخت در فن بازار اشاره کرد و افزود: تا پایان خردادماه سال جاری، ۴هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناور بیش از ۱۳هزار و ۹۰۰ محصول و فرآورده‌ را در شبکه ملی فن بازار ایران به ثبت رسانده‌اند که تعداد تقاضاها برای فناوری یا محصولات ارائه شده از ۴۳۰ فراتر رفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.