فارس دی پی آر تولید گیت‌های ضدانتحاری برای مراکز حساس - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت، طراحی و تولید انواع گیت های کنترل تردد شده است.

این گیت ها به افزایش امنیت و حفاظت فیزیکی در سازمان‌ها و ارگان‌ها به ویژه مراکز حساس کمک می‌کند و افراد و خودروها را کنترل می‌کند. این شرکت همچنین موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.

ساخت گیت ضد انتحاری کف خواب، گیت ستونی و نیزه‌ای نیز از محصولات تولیدی این این شرکت است که به طور مثال گیت ضدانتحاری نیزه‌ای قابلیت اتصال به دوربین‌های پلاک خوان و یا اکسس کنترل را دارا هستند و باعث می‌شود به صورت هوشمند و خودکار تردد در مکان‌های حساس را کنترل کند. ارتفاع این گیت زمانی که بالا می‌آید ۱۲۰ سانتی متر و مخزن اصلی این گیت در زیر زمین است.

زمان باز شدن گیت نیزه‌ای (بستن مسیر) از ۲ تا ۵ ثانیه و زمان بسته شدن گیت (باز شدن مسیر) از ۳ تا ۵ ثانیه است و قدرت ضربه پذیری بسیار بالا در برخورد خودرو تا ۱۵ تن و سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را داراست.

جنس گیت ضدانتحاری نیزه‌ای از فولاد با ضخامت بالا است که در برخوردهای سخت کوچک‌ترین مشکلی را برای گیت کف خواب به وجود نمی‌آورد و بعد از برخورد هم کار خود را بدون کوچک‌ترین مشکلی ادامه می‌دهد.

در روی سطح برخورد گیت کف خواب فلزات نوک تیزی به شکل نیزه تعبیه شده که در برخورد هر گونه وسیله نقلیه خسارت زیادی را وارد می‌کند و عبور را غیر ممکن می‌سازد.

گیت ضدتروریستی کف خواب، نوع ویژه ای از راهبند خودرویی ضد انتحاری است که مقاومت بالایی برای جلوگیری از عبور خودروهای غیر مجاز دارد؛ استفاده از تجهیزات الکترونیکی و هیدرولیکی استاندارد در تابلوفرمان و یونیت هیدرولیک در گیت ضدانتخاری کف خواب باعث اطمینان در عملکرد سیستم راهبند دفنی می‌شود. این راهبند دفنی دارای طراحی ویژه بوده و نیاز به عمق حفاری حدود ۱۵۰ سانتی متر دارد.

بر اساس اعلام این شرکت، این گیت ها برای استفاده در مراکز حساس نظیر نیروگاه اتمی و پالایشگاه‌های نفت قابل نصب است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 7 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.