فارس دی پی آر «ملسو» نیاز به تبلیغ و معرفی دارد/ عروسکی برای آموزش‌های بهداشتی - فارس دی پی آر

حسین همازاده تهیه‌کننده مجموعه عروسکی «قصه‌های ملسو» با اشاره به پخش این مجموعه به فارس دی پی آر بیان کرد: تاکنون حدود ۱۰ قسمت از این مجموعه از شبکه دو پخش شده است و به نظرم در همین تعداد قسمت مخاطب خود را هم پیدا کرده است.

وی با اشاره به محتوای این مجموعه اظهار کرد: این مجموعه درباره آموزش مسائل پزشکی و بهداشتی به بچه‌هاست و به مسائل مبتلابه خانواده‌ها می‌پردازد و ما برنامه‌ای با این موضوع که هم جنبه‌های روان شناختی داشته باشد و هم پزشکی برای کودکان کم داریم.

وی درباره انتخاب صداپیشه این عروسک و ین که چرا سراغ صداپیشه‌های معروف نرفته‌اند عنوان کرد: مرضیه ابراهیمی که صداپیشه شخصیت ملسو را بر عهده دارد دوبلور بوده است و این اولین عروسکی است که گویندگی می‌کند. ما قبل از ضبط اصلی چند تست برای انتخاب صداپیشه گرفتیم اما نمی‌خواستیم صدای عروسک تکراری باشد اما تجربه دوبله به او کمک زیادی کرده است.

«ملسو» نیاز به تبلیغ و معرفی دارد/ عروسکی برای آموزش‌های بهداشتی

همازاده درباره اینکه چقدر امکان برند شدن این عروسک وجود دارد گفت: از نظر من این عروسک پتانسیل لازم را دارد اما برند شدن به عوامل زیاد بستگی دارد. از حمایت‌های شبکه گرفته که باید با تبلیغ و تیزر به معرفی کار بپردازد تا اتفاقات دیگر. از طرف دیگر با چند قسمت از یک مجموعه اتفاقی نمی‌افتد و باید قسمت‌های زیادی از یک مجموعه پخش شود تا به برند تبدیل شود. ملسو هم کاری دوست داشتنی است و این امکان را دارد.

وی درباره دیده شدن کار و اینکه هنوز خیلی‌ها از پخش آن اطلاعی ندارند نیز گفت: این مجموعه یکشنبه و سه شنبه‌ها ساعت ۱۰ صبح دیده می‌شود و تا حدی طبیعی است چون تاکنون چند قسمت از آن پخش شده است. با این حال نمی‌دانم مقیاس درستی باشد یا خیر اما به نسبت به برخی از کارهای دیگر حوزه خردسال و کودک، این مجموعه در تلوبیون و با همین تعداد قسمت آمار خوبی دارد.

این تهیه کننده درباره فصل اول این مجموعه توضیح داد: فصل اول در ۵۴ قسمت ساخته شده است، فیدبک ها را می‌گیریم و اگر مثبت بود فصل بعدی هم ادامه پیدا می‌کند.

وی درباره بازیگرانی که در این مجموعه بهره گرفته است و اینکه چرا سراغ چهره‌های آشنا برای کودکان نرفته است نیز یادآور شد: عباس محبی و عزت الله مهر اوران از جمله بازیگران ما هستند که هم استادان این حوزه هستند و هم به دیده شدن کار کمک می‌کنند، همچنین مریم وطن پور از دیگر بازیگران ما تجربه کاری زیادی در حوزه کودک دارد. آرش صادقیان دیگر بازیگر این مجموعه نیز تجربه زیادی در زمینه تئاتر کودک دارد که حضورش به کیفیت کار کمک کرد.

همازاده در پایان درباره جذابیت‌های این عروسک برای کودکان گفت: به نظرم هرچقدر بیشتر دیده شود دوست داشتی تر می‌شود ما در هر قسمت موضوعی را مثل سرماخوردگی، ویروس‌ها، غذاهای مفید و… بیان می‌کنیم که برای بچه‌ها آموزش دهنده است و غیر از آن هم فکر می‌کنم ملسو عروسکی دوست داشتنی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : هنر تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.