فارس دی پی آر «ناگهان همه برمی خیزند ...» وارد تلویزیون تئاتر ایران شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، نمایش «ناگهان همه برمی‌خیزند … به آوازی دیگر» که نویسندگی آن نیز توسط «سعیده آجربندیان» انجام‌شده، روایتگر داستان مردی است که با صورتی نیمه‌سوخته وارد حمام متروکه‌ای می‌شود که پیرزنی در آنجا زندگی می‌کند. قصه این مرد چنان با قصه پیرزن ساکن در حمام درهم‌آمیخته می‌شود و شرایط آن‌قدر برای شخصیت‌های روایت سخت می‌شود که هریک تلاش می‌کنند تا از موقعیتی که در آن قرار دارند، بیرون رفته و به گوشه امنی بروند اما راهی برای فرار از تقدیر نمی‌یابند.

این نمایش در بهمن سال ۱۳۹۶ در تماشاخانه نوفل‌لوشاتو تهران و دوم اسفند ۱۳۹۷ در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

در این نمایش که بر مبنای رئالیسم جادویی شکل‌گرفته، فاطمه سرلک، پرستو آل رسول، ناصر عاشوری، پیمان محسنی و زهرا پرهون بازی می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مینا محترمی و اعظم تیماجی دستیاران کارگردان، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، رضا خضرایی طراح نور، سمیه پسندیده خواه طراح لباس، سعیده آجربندیان و فاطمه حسین‌خانی طراح ماسک و گریم، مهدی طالقانی طراح پوستر و بروشور، عبدالله آتشانی آهنگساز، مونا صدر فریدپور عکاس، مهدیه سادات شاهمرادی مدیر روابط عمومی، حمیدرضا کسری مدیر صحنه و کمپانی زابتیک مسئول تبلیغات اشاره کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : هنر تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها