فارس دی پی آر «نردبان» سراغ مستندهای نوجوان محور رفت - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، چهل و نهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه ۱۱ تیرماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این قسمت از نردبان پرونده «سینمای مستند و نوجوانان» را مورد بررسی قرار داده و سراغ مستندهایی رفته است که شخصیت محوری آن یک نوجوان است. از این روی نگاهی متفاوت به فیلم مستند «فریاد رو به باد» و شخصیت اصلی آن یعنی «میثم» شده است.

فیلم مستند «فریاد رو به باد» درباره یک نوجوان ۱۷ ساله به نام «میثم» است که در محله دروازه غار تهران زندگی می‌کند و سودای خواننده شدن در سر دارد. در این فیلم تلاش‌های او برای رسیدن به هدفش و انگیزه‌های اصلی او برای خواننده شدن را می‌بینیم. میثم، راوی این فیلم مستند، روایت زندگی خود در دروازه غار را تعریف کرده و درباره آرزوهایش در خوانندگی صحبت می‌کند.

میثم شخصیت اصلی این فیلم مستند مهمان برنامه «نردبان» است و در گفتگو با حامد شکیبانیا درباره ساخت این فیلم مستند و زندگی شخصی خود سخن می‌گوید.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : هنر تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.