فارس دی پی آر آخرین وضعیت دستگیری ها در شهرداری و شورای شهر نسیم شهر تشریح شد - فارس دی پی آر

حجت الاسلام حکمت‌علی مظفری در گفتگو با فارس دی پی آر، در خصوص اقدامات قاطع قضائی و دادگستری بهارستان در مقابل مفسدین اداری و غیر اداری که موجی از رضایت مردم در شهرستان را به همراه داشته است درباره آخرین وضعیت پرونده شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر که دستگیر شده اند، اظهار داشت: اطلاع رسانی در این موقعیت منع قانونی دارد و اطلاعات درستی از جزئیات در دست ندارم.

مظفری با اشاره به اینکه اطلاعات درست باید توسط قاضی و دادستان پرونده اعلام شود گفت: کلیات این موضوع آن است که پرونده در اختیار بازپرسی قرار گرفته است.

معاون قوه قضائیه بیان داشت: موضوع دستگیری‌ها به دقت و با ضابطه در حال بررسی است و تاکید بر این است که پرونده زودتر تکمیل و به محکمه سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه روند قوه قضائیه در مبارزه با فساد این گونه است که هرگز کوتاه نخواهد آمد عنوان داشت: این موضوع نیازمند هماهنگی و همکاری مراجع اطلاعاتی و امنیتی و کسانی که در این زمینه به اطلاعات دسترسی دارند مثل سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه و مدیران دستگاه‌ها است تا گزارش‌های فساد واصل شود و مهم‌ترین کمبود و ضعف ما در این بخش است چرا که اگر گزارش مستند باشد قوه قضائیه حقوق جامعه را تضییع نخواهد کرد و از دریافت حقوق مردم کوتاه نمی‌آید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها